آخرین عناوین

چهارشنبه 2 آبان 1397-14:18 کد خبر:63697

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت:

معارفه مدیر امور آبفاشهری سوادکوه شمالی

با حضور معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی، مدیر جدید امور آبفاشهری سوادکوه شمالی معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا شهری مازندران ، با حضور معاون مهندسی وتوسعه آبفاشهری مازندران،معاون فرماندار و جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی، غلامرضا احمدی به عنوان مدیر امور آبفاشهری سوادکوه شمالی معرفی و از زحمات و تلاشهای عارف درزی قدردانی به عمل آمد.

براساس این گزارش، معاون مهندسی و توسعه شرکت در این مراسم با اشاره به وضعیت کم آبی در کشور گفت:کاهش بارندگی طی سالهای اخیر، افت ذخایر آب سفره های زیرزمینی و افزایش تقاضا، کشور را با کمبود آب مواجه نمود.

یزدان پناه ضمن تاکید بر مدیریت مصرف و لزوم تغییر الگوی مصرف آب در بین آحاد جامعه افزود:استحصال، کنترل کیفیت آب و توزیع آن در شبکه ها و خطوط انتقال آبرسانی  با هزینه گزاف به دست می آید ولی میزان دریافتی از مشترکین بسیار ناچیز است که این امر در استفاده ناصحیح از آب و منابع آبی تاثیر گذار است.

وی از مشترکین خواست با تغییر در سبک زندگی، از مصارف غیرضروری آب اجتناب ورزند و با بکارگیری ابزار و شیوه های نوین مصرف، در نجات آب سهیم باشند.

یزدان پناه با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی جامع آب با همکاری وزارت نیرو، شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای مازندران اظهار داشت:با اتمام این طرح بخشی از مشکلات کمبود آب در برخی از شهرهای استان در بلند مدت برطرف می شود.

پاریاو معاون فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی نیز در این مراسم، به جایگاه آب و لزوم رفع مشکلات مردم در بخش آب اشاره و تصریح کرد:انتظار می رود مسئولان شهرستانی با همدلی و تعامل کمبودها و نارسایی ها را برطرف نمایند.

غلامرضا احمدی مدیر امور آبفاشهری سوادکوه شمالی نیز طی سخنانی به بیان اهمیت سوادکوه شمالی در جذب گردشگر و لزوم تامین آب مشترکین در ایام تعطیل پرداخت.

عارف درزی نیز در این مراسم به تشریح عملکرد امور آبفاشهری سوادکوه شمالی طی دو سال اخیر پرداخت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :