آخرین عناوین

چهارشنبه 2 آبان 1397-22:40 کد خبر:63707

سونامی استعفای شهرداران مازندران:

شهردار نكا استعفا داد/تکمیلی

بنا به اعلام یک منبع آگاه سيدمهدي احمدي شهردار نكا ساعاتي پيش از سمت شهردار نكا استعفا داد.


به گزارش خزرتیترخبر، بنا به اعلام یک منبع آگاه سیدمهدی احمدی شهردار نکا که از مهرماه سال گذشته به سمت شهردار نکا منصوب شده و قریب به یک‌سال شهردار نکا بوده است؛ ساعاتی پیش از سمت شهردار نکا استعفا داد.

هم اکنون و در زمان مخابره این خبر، اعضای شورای اسلامی شهر نکا در جلسه هستند و تاکنون صحت این خبر از سوی اعضای شورای اسلامی شهر نکا تایید نشده است.

یک منبع موثق از شهرداری نکا با تایید این خبر گفت: علت یا علت‌های این خبر تاکنون اعلام نشده است اما اعضای شورای اسلامی شهر نکا در جلسه هستند.

برخی معتقدند اختلافاتی که بین برخی از اعضای شورای اسلامی شهر نکا با شهردار نکا ایجاد شده است؛ یکی از دلایل این استعفا است.

سیدمهدی احمدی، نیمه شهریور ماه سال گذشته، با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر نکا و با کسب 4 رأی از 7 رأی، شهردار نکا شد.

ربیع فلاح جلودار،استاندار سابق مازندران در 25 مهر ماه سال جاری در حکمی سید مهدی احمدی را که با اکثریت آرای اعضای شورای شهر نکا به عنوان شهردار انتخاب شده بود، به عنوان شهردار نکا منصوب کرد.

سیدمهدی احمدی علاوه بر سمت شهردار نکا، عضو سه دوره شورای شهر ساری، رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا و عضو هیأت علمی دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

موسی خلیلی معاون فنی شهرداری نکا به عنوان سرپرست شهرداری نکا از سوی اعضای شورای شهر نکا انتخاب شده است.

*در گفتگوی اختصاصی با خزرتیترخبر مطرح شد

به گزارش خزرتیترخبر، شهردار نکا در گفتگوی اختصاصی با خزرتیتر خبر اظهار داشت: با توجه به تاکید مجدد وزارت کشور مبنی بر سکونت شهرداران در محدوده قانونی شهر؛ مجبور به استعفا شدم.

طی مسیر ساری نکا در طول یکسال؛ مشکلاتی برایم به دنبال داشت که تاکید وزارت محترم کشور مبنی بر سکونت شهرداران و فرمانداران در محل خدمت و عدم تمایل خانواده اینجانب برای سکونت ؛ موجب شد در تاریخ هفتم مهرماه یعنی بیست روز قبل از پایان  خدمت یکساله ام استعفایم را تقدیم ریاست محترم شورا نمایم .

در هر حال منتظر تصمیم نهایی شورا و تایید کمیته محترم انطباق فرمانداری هستم.

مذاکراتی هم مبنی بر سکونت و بازگشت به شهرداری داشتیم که در صورت رضایت خانواده این امر ممکن خواهد بود.

اگرچه استعفا بدون اطلاع قبلی و بدون دعوت از من در صحن شورا مطرح گردید، ولی بنده استعفا را حدود ۲۵ روز پیش تقدیم شورای محترم نمودم لذا از علما؛ بزرگان و همه مسئولین و شهروندان عزیز نکایی بخاطر این تعجیل عذرخواهی میکنم و حتما اقدامات انجام گرفته در طی یکسال گذشته به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

خدا را بخاطر توفیق خدمت صادقانه و خالصانه به مردم فهیم نکا سپاسگزارم.

 

                                                    سید مهدی احمدی

                                                     دوم آبان ۱۳۹۷

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :