آخرین عناوین

پنجشنبه 3 آبان 1397-17:47 کد خبر:63727

رئیس ستاد جامع مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری ساری خبر داد:

آماده باش ستاد سیل شهرداری ساری

رئیس ستاد جامع مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری ساری گفت:با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر رگبار و رعد و برق در روزهای آتی، اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خزر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، حسن کلانتری رییس ستاد جامع مدیریت بحران شهرداری مرکز استان در گفت‌وگویی به هشدار سازمان هواشناسی و پیش بینی‌های به عمل آمده مبنی بر وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در روزهای آتی اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا پیشبینی‌های لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر و خسارات وارده در دستور کار قرار گرفته است.

وی به آماده‌باش ستاد سیل شهرداری اشاره کرده و افزود: لایروبی، پاکسازی، جمع‌آوری نخاله‌ها از کانال‌ها و جوی‌های آب از اقداماتی بوده که در این زمینه اجرایی شده است.

کلانتری، کنترل موتور پمپ‌های ثابت و پرتابل کوچه‌ها و معابر را از دیگر موارد اجرایی ستاد سیل عنوان کرد و ادامه داد: از تمام ظرفیت‌های موجود در مواقع بحرانی استفاده خواهد شد.

این مسئول به لزوم سهولت عبور و مرور شهروندان در مواقع بحراني اشاره کرد و گفت: از همشهریان محترم تقاضا داریم نسبت به عدم تردد غیر ضروري در سطح شهر، پارک خودروها در مناطقی که احتمال وقوع خسارت دارد و عدم استفاده از بستر رودخانه‌ها توجه كافي داشته باشند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری تصریح کرد: با همراهی شهروندان در مواقع بحرانی می‌توان خسارات احتمالی وارده را به حداقل رساند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :