آخرین عناوین

پنجشنبه 3 آبان 1397-20:42 کد خبر:63730

بخشدار هزارجريب نكا خبر داد:

7 كشته و زخمي در سقوط خودرو به ته دره هزارجريب نكا

بخشدار هزارجريب نكا گفت: در پی سقوط یک دستگاه خودرو به ته دره در منطقه هزارجريب نكا، هفت كشته و زخمي بر جاي ماند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،محمد محمدیان اظهار کرد: اتفاق سقوط خودرو به دره، امروز پنج‌شنبه اتفاق افتاد و طی آن سه نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند.

وی افزود:با توجه به وجود آمبولانس در منطقه هزارجریب و اطراف، اطلاع‌رسانی در مورد سقوط این خودروی پاترول، سریعا" به نیروهای امدادی و اورژانس اطلاع‌رسانی و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

بخشدار هزارجریب نکا با اعلام اینکه علت اصلی حادثه در دست بررسی است، یادآور شد: مصدومان با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و درمان توسط تیم پزشکی در دست انجام است.

محمدیان افزود: مناطق هزارجریب نکا همچون همه روستاها عمدتا" دارای جاده‌های دسترسی باریک است و تردد در این محور باید با قدت بیشتری انجام شود.

وی با اعلام اینکه هنوز علت دقیق این حادثه اعلام نشده است، اظهار کرد: علت حادثه در دست انجام است و انتظار است همه افرادی که در مسیرهای مختلف روستایی تردد می‌کنند؛ نکات ایمنی را رعایت کرده و با دقت بیشتری رانندگی کنند.

بخشدار هزارجریب نکا با اشاره به فوت سه نفر در این حادثه، گفت: با کمک عوامل امدادی و اورژانس، سرنشینان مصدوم این خودرو که چهار نفر بودند؛ پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

فوت و مصدومیت 3 کودک بر اثر واژگونی پاترول در نکا

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واژگونی یک‌دستگاه پاترول به دره‌ای در بخش هزارجریب نکا 6 کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

ذکریا اشک‌پور اظهار کرد: امروز گزارشی از سقوط یک‌دستگاه پاترول به داخل دره در روستای بادابسر از مناطق بخش کوهستانی نکا به مرکز پیام اورژانس 115 شرق مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس زرندین و فنی نکا به همراه یک بالگرد اورژانس از آمل به منطقه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره مصدومان و فوتی‌های حادثه گفت: در این حادثه، یک دختر 13 ساله و دو خانم 35 تا 40 ساله در دم فوت شدند، یک پسربچه پنج ساله، یک دختر 13 ساله و یک مرد حدود 36 ساله نیز در این حادثه مصدوم و به بیمارستان امام حسین(نکا) منتقل شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :