آخرین عناوین

يکشنبه 6 آبان 1397-23:12 کد خبر:63777

بازدید رئیس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي مازندران از تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری

به منظور بررسی روند پیشرفت ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری، رئیس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان مازندران از این مرکز بازدید کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، به منظور بررسی روند پیشرفت ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری، دكتر غلامي راد رئیس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان مازندران از این مرکز بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت در حاشیه این بازدید گفت:مدول اول تصفیه خانه فاضلاب ساری با ظرفیت ۲۳۲۴۰ متر مکعب در شبانه روز برای جمعیت 105 هزار و 800 نفر درسال 91 به بهره برداری رسید.

ذاکری، با بیان اینکه 23 درصد از مشترکین این شهر از خدمات فاضلاب بهره مندند، افزود:این تصفیه خانه دارای بخشهای مختلفی از جمله حوضچه ورودی، آشغالگیر، واشینگ پرس،واحد دانه گیر و چربی گیر، تانک هوادهی، حوض ته نشینی نهایی و پمپهای لجن برگشتی و... است.

وی، ضمن اشاره به پیشرفت 95 درصدی ساخت مدول دوم این تصفیه خانه ، ادامه داد:مدول دوم نیز ظرفیت جمع آوری و تصفیه فاضلاب 105 هزار و 800 نفر را داراست.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، به فرایند تصفیه فاضلاب در این مدول اشاره و تصریح کرد:در این مدول، فاضلاب با فرایند لجن فعال با هوادهی عمقی و اختلاط کامل با قابلیت جذب نیتروژن تصفیه می شود.

ذاکری با بیان اینکه در ساخت مدول دوم از تجهیزات و تکنولوژی  کامل تر و به روز تری به ویژه در بخش حذف بو و صدا  استفاده شد، اظهار داشت: کیفیت پساب خارج شده از این تصفیه خانه مطابق استاندار است و از این پسابها می توان در بخش کشاورزی استفاده نمود.

گفتنی است، تا کنون در شهر ساری ۳۳5 کیلومتر خط انتقال و شبکه فاضلاب احداث شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :