آخرین عناوین

دوشنبه 7 آبان 1397-8:52 کد خبر:63780

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری خبر داد:

احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری گفت: نظارت تصویری با پوشش مناسب، بر بستر و زیرساخت پایدار، موجب افزایش توانایی و تقویت عملیاتی مدیران می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، حبیب باقری سرپرست این سازمان، در گفت‌وگویی از احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری خبر داد.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری به اهميت نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: امروزه مدیریت و نظارت بر جامعه، مفهوم گسترده‌اي به خود گرفته است و متولیان این امر با طیف وسیعی از وظایف شامل مدیریت بحران شهرها، کنترل اجتماعات، امدادرسانی و خدمت‌رسانی به‌موقع، رصد ترافیک درون و برون‌شهری، کشف جرائم، شناسایی مجرمان و... مواجه هستند و دوربین‌های نظارتی می‌توانند در این راستا کمک شایانی به متولیان امر داشته باشند.

وی افزود:نظارت تصویری با پوشش مناسب، بر بستر و زیرساخت پایدار، موجب افزایش توانایی و تقویت عملیاتی مدیران می‌شود.

باقری، عدم وجود بستر لازم جهت اتصال دکل‌های نصب‌شده با سرورها را از دلایل تأخیر در نصب دوربین بر روی این دکل‌ها اعلام کرد و گفت: به‌ محض آماده‌سازی بستر فیبر نوری توسط سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری، دوربین‌های نظارتی بر روی دکل‌های موجود نصب‌شده و وارد مدار پایش تصویری می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شهرداری ساری اولین مرکز کنترل ترافیک در استان بود، گفت:با احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری، سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری مرکز استان جزو مراکز پیشرفته در سطح ملی مطرح می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری احداث ساختمان پایش تصویری مازندران را برای استان بسیار با اهمیت خواند و گفت:برای اجرای این پروژه باید از منابع استانی و ملی بهره‌مند شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن این پروژه به بهره‌برداری برسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :