آخرین عناوین

دوشنبه 7 آبان 1397-10:55 کد خبر:63783

ما را چنین مدیرانی آرزوست

روزگار، صاحبان قدرت متعددی را در خود دیده است، برخی از آنان خدمت‌رسانی صادقانه به خلق را سرلوحه اصول خویش قرار دادند، مدیرانی چون دادستان مرکزمازندران که همواره در کنار مردم حضور دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،«هر کس که برای رفع نیاز برادرش گام بردارد، خداوند گام‌های او را در روزی که تزلزل دارد، ثابت و محکم می‌کند»،سخنی دلنشین که از وجود عزیزترین مخلوق خداوند، وجود بندگان را نوازش می‌کند، آری این همان راه و رسم دینداری است که رسول اکرم(ص) به آن اشاره کرده و افرادی که قدرت در دستان‌شان است را به خدمت‌رسانی به خلق سفارش می‌کند.

خدمتی که باید در راستای خشنودی پروردگار باشد تا گره‌گشای مشکلات مردم شود و لبخند را بار دیگر مهمان خانه‌های‌شان کند.

قدرت همواره از گذشته تاکنون از شخصی به شخص دیگر منتقل می‌شود و هر روز همانند جادوگری مسحورکننده، میزبانش را به بازی می‌گیرد.

در این بین، افراد طمع‌کار، فریب رنگ و لعاب این افسون را می‌خورند و برده قدرت می‌شوند و عاقبتی تیره را برای خود رقم می‌زنند اما فرد زیرک و باهوش می‌داند که باید از قدرت ابزاری بسازد تا رضای خالق را رقم زند و خدمتی بزرگ به خلق رساند.

تاریخ بارها شاهد این بازی قدرت بوده‌است و تا دنیا دنیاست این بازی ادامه خواهدداشت، بازیگر این بازی هر کجای این صحنه که بایستد، مهم نیست، بلکه نقشی که ایفا می‌کند، اهیمت دارد، چه نقشی پررنگ باشد یا کم‌رنگ، مهم ایفای درست آن است تا برای همیشه در صحنه این روزگار بدرخشد.

با تورقی در سرگذشت این سرزمین می‌توان شاهد نقش‌های درخشانی بود که در گوشه گوشه ایران درخشیدند زیرا خدمت خویش را برای خلق به‌کار گرفتند و لبخند پروردگار را تا همیشه بر وجودشان حک کردند، کسانی که دغدغه مردمی دارند و در میان مردم و با همراهی آنان برای رفع مشکلات‌شان می‌کوشند.

در استان مازندران نیز چهره‌ای خدوم چون سیدیونس حسینی‌عالمی که به سمت دادستان مرکز مازندران منصوب شده‌، نقش خویش را در راستای احقاق حقوق مردم، رنگین می‌کند؛ هر چند بدون شک این شخصیت مردمی هیچ‌گاه راضی به نشر چنین گزارشی در ارتباط با خودش نیست اما وظیفه ما به‌عنوان یک رسانه این است تا شخصیت‌هایی اینچنینی را به مردم معرفی کنیم.

حسینی‌عالمی همواره قصد همراهی با مردم را دارد تا در کنار آنها برای آنها گام بردارد.

شخصی صاحب منصب که لرزه بر اندام مدیران خاطی می‌اندازد و در راستای تحقق عدالت می‌کوشد، وی در برابر متخلفان به هیچ وجه کوتاهی نمی‌کند و برای برپایی عدالت اسلامی همواره می‌کوشد.

مدیری که سمتش مانع حضورش در عرصه‌های مختلف نمی‌شود و در زمین‌های کشاورزی نیز مفهوم خدمت‌رسانی را معنا می‌کند و دوشادوش کشاورزان به برداشت شالی می‌پردازد تا هم خدمت‌رسان مادر باشد و هم شنوای درد کشاورزان.

مسئولیتش سدی نیست که همت را از او برباید و مردمی شدن را از چشمانش بیندازد، گاه برای مراسم عاشورای حسینی راهی روستا می‌شود و در کنار عزاداران حسینی به سوگ می‌نشیند و نوای یاحسین(ع) را با روستاییان خونگرم زمزمه می‌کند؛ گام‌هایش را در کنار گام‌های مردم برمی‌دارد تا خود را از آنان جدا نبیند و برترین اصول خویش که همان کمک‌رسانی به مردم است را دنبال کند.

و گاه نیز همراه با کاروان اربعین، راهی کربلا می‌شود و به قصد منزل یار با مردم همراه می‌شود تا با اباعبدالله(ع) بیعتی تازه ببندد و با عشقی دوچندان برای خدمت به خلق مهیا شود.

مدیری که حضور در بزرگ‌ترین اجتماع مذهبی جهان را مدیون خون شهدا می‌داند و هدفش از این راهپیمایی را لبیک‌گفتن به مسیر شهادت بیان می‌کند.

وجودش خدمتی صادقانه به خلق است و با شهیدان بیعت بسته‌ است تا راه‌شان که همان برقراری عدالت است را ادامه دهد.

راهی که همان اتحاد بین شیعه و سنی است تا ارزش‌های ناب اسلامی حفظ شود و به نسل‌های آینده انتقال یابد.

راهی که از میان دستان هر فرد ادامه می‌یابد و با ایفای نقش‌های بازیگران این صحنه به خود رنگ می‌گیرد تا عطر خوش عدالت را در فضای این کره خاکی به حرکت در آورد تا زمینه‌ساز ظهور منجی عدالت‌خواه جهان، مهدی موعود(عج) را فراهم کند.

به امید روزی که قدرت، بازیگران این صحنه را به بازی نگیرد بلکه ابزاری برای احقاق حق مظلوم شود و بازیگران این نقش همانند نام‌های برجای مانده، بر صفحه روزگار بدرخشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :