آخرین عناوین

چهارشنبه 9 آبان 1397-13:3 کد خبر:63802

مخالفت یوسف نژاد با استاندار شدن حسین زادگان!!

بازی دوگانه نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی

طی خبرهای غیررسمی شنیده شده در فضای مجازی پیچیده است،نماینده ساری در مجلس، جزو دو یا سه نماینده‌ای است که مخالف استاندار شدن سرپرست فعلی مازندران بوده و سعی در تغییر تصمیم دولت دارند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از منابع آگاه،در روزهای گذشته علی اصغر یوسف نژاد نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد لزوم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان سطوح مختلف وزارت ورزش گفت: هر اداره‌ای که به هر طریقی از بودجه عمومی و دولتی استفاده کند شامل این قانون می‌شود.

در همین حال خبرگزاری فارس نام نمایندگانی که طرح مستثنا کردن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان را امضا کرده اند را منتشر کرده که نام علی اصغر یوسف‌نژاد در میان امضا کنندگان دیده می‌شود!

با این وجود این سوال پیش می‌آید که چگونه در بعضی مواقع قانون باید اجرا شود و در بعضی مواقع خیر؟! این دوگانگی در رفتار ایشان چگونه توجیه می‌شود؟ آیا موضوعات دیگری در جریان است که ما بی‌خبریم؟

از دیگر سو طی خبرهای غیررسمی که در فضای مجازی پیچیده است، یوسف‌نژاد جزو دو یا سه نماینده‌ای است که مخالف استاندار شدن سرپرست فعلی مازندران هستند و سعی در تغییر تصمیم دولت برای انتصاب وی دارند.

حال چرا نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مخالف استاندار شدن یک ساروی پس از 40 سال است، سوالیست که باید ایشان پاسخ دهد.

در حالی که شرق تا غرب استان موافق سرپرست استانداری مازندران هستند، این لابی گری ها چه معنایی میتواند داشته باشد؟

به نظر می‌آید لازم است رسانه‌های استان مازندران در این باره توجه بیشتری به خرج دهند و به عنوان برآیند افکار عمومی به دنبال یافتن پاسخ این سوال باشند و روشنگری نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :