آخرین عناوین

دوشنبه 14 آبان 1397-13:31 کد خبر:63879

سرپرست سازمان سازمان حمل و نقل بار و مسافرساری اعلام کرد:

به زودی وانت بارهای درون شهری بدون مجوز متوقف خواهند شد

سرپرست سازمان سازمان حمل و نقل بار و مسافر ساری گفت:بعد از اجرای کامل طرح ساماندهی وانت بارها، دیگر وانت بارهای بدون مجوز اجازه تردد ندارند و متوقف خواهند شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر حمیدرضا فضل اله نژاد سرپرست گفت: یکی از اولین اقدامات ما که مورد تاکید آقای دکتر عبوری هم بوده است «ساماندهی وانت بارها» است، ایجاد پارک سوار برای جمع کردن وانت بارهای پراکنده در سطح شهر به مردم کمک می کند تا با اطمینان به سراغ مراکز شناسنامه دار بروند و هم بار خود را بیمه کنند و هم از کیفیت حمل و نقل اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: بعد از اجرای کامل این طرح دیگر وانت بارهای بدون مجوز اجازه تردد ندارند و متوقف خواهند شد و به بیانی دیگر سفارش شخصی معنا نخواهد داشت و همه باید از طریق شرکت های حمل بار اقدام به اسباب کشی یا حمل بار کنند،در حال حاضر نیز در حال رایزنی با راهور برای تشکیل کارگروهی به همین منظور هستیم.

فضل اله نژاد گفت:تا پیش از حضور عبوری ساری شهری گذری بود که فقط اسم مرکز استان بودن را یدک می کشید اما حالا به محل ماندگاری و پایلوت توسعه مازندران بدل شده است که این هم حاصل انتخاب شعار«ساری محور گردشگری مازندران» بود، زیرساخت ها در حال فراهم شدن است و در این 5 سال چندین روگذر و زیرگذر بزرگ و اثرگذار ایجاد شده، پارک ها و محل های شیک اقامتی چندین برابر شده و با «نقشه جامع گردشگری ساری» حالا مسافران ساری را یکی از اهداف سفر خود می دانند.

بنابراین سیستم حمل و نقل درون شهری نیز باید خود را برای یک ساری جدید آماده کند و به خدمات خود جهت بدهد تا در راستای اهداف کلان و برنامه های بالادستی شهری باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :