آخرین عناوین

شنبه 19 آبان 1397-11:34 کد خبر:63929

هردم از این باغ بری می‌رسد:

گازرسانی به روستاهای مازندران وارد فاز تغییر پیمانکار شد

پروژه گازرسانی منطقه چهاردانگه در حالی متوقف شده که مردم شاهد عبور لوله‌های گاز از منطقه خویش هستند و برای فرار از سرمای جان‌سوز زمستان مجبور به حمل پیت‌های نفت می باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، پروژه گازرسانی به مناطق محروم چهاردانگه و دودادنگه ساری همچنان با اما و اگر همراه است.

تا زمانی که مجری طرح آماده اجرای پروژه بود، بحث اختلاف بین مجموعه حمل و نقل نگهداری راه‌ها و شرکت گاز مانع از اجرای این پروژه شده است.

پس از رفع اختلاف‌ها پیمانکار به دلیل تاخیر در اجرای پروژه با گرانی‌ تجهیزات مواجه شده است و در خواست اتمام پیمان را داده است.

با کش‌وقوس‌های فراوان به نظر می‌رسد که مسئولان شرکت گاز با خاتمه پیمان با پیمانکاری که بخش زیادی از مسیر را گازرسانی کرده بود موافقت کرده و گازرسانی این منطقه وارد فاز جدیدی شده است.

احمدپور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه گازرسانی منطقه چهاردانگه مازندران اظهار کرد:خاتمه قرارداد با پیمانکار قبلی پروژه را اعلام کردیم.

وی دلیل این موضوع را افزایش هزینه‌های گازرسانی به منطقه به دلیل گرانی ارز و تغییرات قیمتی در کشور اعلام کرد و گفت: با قرارداد قبلی امکان فعالیت پیمانکار گذشته وجود نداشته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد:با پیمانکار جدید وارد مذاکره شدیم و مقدمات اولیه انجام شده و قرارداد منعقد شده است و براساس برنامه زمان‌بندی شده این پروژه به اتمام می‌رسد.

وی زمان مشخصی برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه را اعلام نکرد.

براساس این گزارش، 18 تیرماه سال 94 بوده است که عملیات گازرسانی به منطقه چهاردانگه مازندران شروع شده است، برخی مسئولان اجرایی زمان اتمام عملیات گازرسانی به منطقه چهاردانگه مازندران را پایان سال 95 اعلام کرده بودند.

با وجود گذشت حدود دو سال از زمان که برای اتمام این پروژه اعلام شده اما خبری از دسترسی مردم به گاز نیست.

از نظر مردم عملیات گازرسانی به منطقه چهاردانگه و دودانگه مازندران متوقف شده و این روزها هیچ اقدامی برای تکمیل این پروژه انجام نمی‌شود.

پروژه گازرسانی منطقه چهاردانگه در حالی متوقف شده که مردم هر روز شاهد عبور لوله‌های گاز از منطقه خویش به مرکز استان مازندران هستند و همچنان برای فرار از سرمای جان‌سوز زمستان مجبور به حمل پیت‌های نفت هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :