آخرین عناوین

شنبه 19 آبان 1397-16:51 کد خبر:63938

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری خبر داد:

احداث دوربرگردان جهت رفع گره های ترافیکی

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری گفت:بهره‌برداری از پروژه‌هاي شهري با محوريت روان سازی ترافيك، کاهش خطرات احتمالی و سهولت عبور مرور شهروندان را در پی خواهد داشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جابر ملکی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری مرکز استان با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای این سازمان گفت: با نیازسنجی صورت گرفته و در راستای روان‌سازی ترافیک شهری، احداث  دوربرگردان های بلوار کشاورز حدفاصل پل شهیدان رضایی تا انتهای محدوده شهری و ابتدای جاده جویبار حاشیه مجتمع ورزشی داراب در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تاکید شهردار ساري بر ایمن‌سازی معابر و سهولت عبور و مرور جهت رفاه شهروندان افزود:با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، کاهش خطرات احتمالی و روان‌سازی ترافیک را شاهد خواهیم بود.

ملکی به پروژه زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار اشاره كرد و اظهار داشت: پیاده‌روسازی حاشیه این پروژه نیز از دیگر اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی شهری بوده که عملیاتی شده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری در پایان با قدردانی از همکاری سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری در راستای طراحی دوربرگردان‌های مذکور خاطرنشان کرد: تلاش همکاران در اجرای پروژه‌های عمرانی مبتنی بر اجرای استاندارد و کیفی‌سازی خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :