آخرین عناوین

شنبه 19 آبان 1397-18:29 کد خبر:63940

انتقاد رئیس بیمارستان امام سجاد رامسر:

کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان رامسر/ داروخانه ۱۳ آبان حتی سرم‌ معمولی هم ندارد

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر با بیان اینکه این بیمارستان با کمبود ملزومات پزشکی روبرو است گفت: راه اندازی مرکز غربالری غرب استان در این بیمارستان معلق مانده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، اردشیر صارمی بعدازظهر شنبه در بازدید مسئولان از بیمارستان امام سجاد اظهار داشت: مرکز غربالگری غرب استان در بیمارستان امام سجاد راه اندازی شده و طبقه بالای آن که قرار بود اتاق عمل باشد معلق باقی مانده است.

رئیس بیمارستان امام سجاد اظهار کرد: همچنین کلینیک ویژه بیمارستان در قالب طرح ملی در راستای افزایش کیفیت خدمات دهی راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه کلینیک دسته دو هیئت مدیره ای و به صورت مستقل کار می کند و دست رئیس بیمارستان در بخش اداری بسته است تصریح کرد: این ساختمان ساخته شده را تحویل هیئت مدیره دادیم و مدیریت بیمارستان هیچ دخالتی در کلینیک ویژه و داروخانه ۱۳ آبان آن ندارد.

صارمی خاطر نشان کرد: دستگاه ماموگرافی ژاپنی که به صورت رایگان به رامسر تعلق گرفته در گمرگ قرار دارد و برای پیشگیری از سرطان مورد نیاز است درحالی که شرکت فوجی ژاپن نسبت به نصب و آموزش آن کوتاهی می کند.

رئیس بیمارستان امام سجاد رامسر با بیان اینکه با کمبود ملزومات پزشکی روبرو هستیم و شرکت های دارویی جهت ارائه آن تقاضای دریافت نقدی می کنند گفت: با توجه به درآمد بیمارستان که از سوی بیمه ها با تاخیر است با مشکل مواجه هستیم.

داروخانه ۱۳ آبان رامسر حتی سرم‌های معمولی را ندارد

براساس این گزارش، حمیدرضا مبشری اظهار داشت: داروخانه ۱۳ آبان بیمارستان امام سجاد بیشتر داروها حتی سرم معمولی را ندارد و باید سیستم خود را تجهیز کند که این چالش باید حل شود.

وی گفت: برای استفاده از خدمات درمانی کلینیک تخصصی بیمارستان امام سجاد (ع) به مردم حق می دهیم از فرصت ایجاد شده استفاده کنند و باید چالش های روبرو حل شده و پروانه بهره برداری آن به نام شبکه بهداشت و درمان صادر شود.

وی افزود: این کلینیک مستقل بوده و درآمد و هزینه ها بر اساس تعرفه دولتی است و متخصصین در این کلینیک مشغول بکار هستند و پزشکان چون در مطب نیز کار می کنند وقت خود را در آنجا نیز صرف می کنند.

مبشری تصریح کرد: کلینیک تخصصی تشکیلات ندارد و تمامی نیروها بصورت اضافه کاری کار میکنند و نیروها بخاطر خستگی کار امکان دارد برخورد بدی با ارباب رجوع داشته باشند که امری طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پزشکان با ما ناخوشایند صحبت می کنند و برخورد بدی با ما دارد و نداشتن پزشکی که وقت ندارد بهتر از داشتن آن است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر گفت: دانشگاه بین الملل برای ما فرصت نبوده و به عنوان یک چالش است زیرا پزشک به عنوان عضو هیئت علمی حقوق آنچنانی دریافت می کنند ولی سرویس دهی نمی کنند درحالی که دانشگاه بین الملل باید تحرک پذیری بیشتری داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :