آخرین عناوین

شنبه 19 آبان 1397-20:16 کد خبر:63945

هردم از این باغ بری می رسد:

حرف های دو پهلوی یک نماینده در برابر فشار رسانه ها

یکی از نمایندگان ساری این روزها با توییت هایی درصدد است که نشان دهد با جریان رسانه ای که به دنبال انتصاب استاندار ساروی است موافق است.


به گزارش خزرتیترخبر، یکی از نمایندگان ساری که این روزها از وی به عنوان مخالفان انتصاب استاندار بومی در مازندران نام برده می شود، این روزها با توییت هایی درصدد است که نشان دهد با جریان رسانه ای که به دنبال انتصاب استاندار ساروی است موافق است.

شنیده ها حکایت از این دارد که این نماینده مجلس که تاکنون با دو توییت اینگونه نشان داده که از استاندار بومی و توانمند حمایت می کند در رایزنی ها با وزارت کشور، گزینه بازنشسته مورد حمایت خود را ساپورت می کند.

جریان سیاسی و رسانه ای حاکم بر فضای فعلی مرکز استان مازندران حاکی است که این جریان از استاندار ساروی حمایت می کند.

دلخوشی های آقای نماینده در مجلس!

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی (یکشنبه، ۱۳ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خودبا بیان اینکه آمریکا با حمایت‌های خود از دولت‌های مستبد منطقه و همچنین قتل خبرنگار جمال خاشقچی سیاست‌های نادرست خود را ادامه می‌دهد با قرائت شعری عنوان کرد:

باید که قوی، مرد میدان باشیم/ گور پدر ترامپ، خندان باشیم

بگذر تو از این کلید و وقت است امروز/ در فکر کلید ضد بحران باشیم

وی در ادامه از مردم درخواست کرد که در ایام انتخابات نسبت به برگزیدن افراد متخصص دقت بیشتری به خرج دهند تا بتوان در این شرایط بحرانی به چنین ملتی با پیشینه غنی فرهنگی و مذهبی خدمت بهتری ارائه کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت روحانی توسط مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده جنگ اقتصادی برگزیده شده و امروز که ترامپ بنا دارد شمشیر را از غلاف بیرون بکشد باید دولت به بحث معیشت مردم توجه بیشتری داشته باشد.

دلخوش با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی باید پست‌های مهم و افراد کابینه از شایسته‌ترین نفرات برگزیده شوند با قرائت شعری گفت:

این واژه تدبیر که اعجاز نکرد/ آن مرغ امیدتان که پرواز نکرد

گفتید که قفل ما دست شماست/ فعلا که کلیدتان دری باز نکرد

وزیر کشور در آستانه استیضاح با گزینه های استانداری پیش رو

در آستانه استیضاح وزیر کشور، فهرستی از نام های مختلف برای استانداری های کشور در فضای مجازی دست به دست می شود ‏که هیچ یک سنخیتی با جهت گیری دولت روحانی ندارند.‏

رحمانی فضلی تا پیش از وزارت کشور در دولت روحانی، از ‏چهره های درجه دو اصولگرایان در سیاست کشور محسوب می شد،‏ شهرت او همواره به دلیل انتساب و نزدیکی به یکی از شخصیت ها و ژنرال های سیاسی بوده.

همه این اتفاقات در کنار هم این سوال جدی را ‏مطرح کرده که چیدمان استانداری ها که در فضای مجازی مطرح شده، کدام هدف را برای رحمانی فضلی و ژنرال سیاسی اصولگرای متبوع ‏او محقق می سازد؟

 قرار بود تقاضای استیضاح وزیر کشور بعدازظهر دوشنبه ۱۴ آبان ماه در کمیسیون شوراها بررسی شود، اما در روزهای گذشته ‏و در آستانه آغاز فرآیند استیضاح، انتشار اسامی مختلفی از گزینه های مورد نظر وزارت کشور برای استانداری ها، سوال برانگیز ‏شده است. نکته قابل تامل اینکه استانداران ۱۴ استان به دلیل اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان تا ۲۶ آبان ماه باید سمت ‏خود را ترک کنند و از این جهت تحرک نمایندگان و لابی ها در این زمینه نیز آغاز شده است.‏

انتخاب نوشت: اصلاح طلبان همچنان به عملکرد رحمانی فضلی انتقاد دارند. حتی اخباری وجود دارد که در جلسه اصلاح طلبان با رییس جمهور، ‏روحانی گفته بود که گزینه او برای وزارت کشور رحمانی فضلی نبوده است.

همه این اتفاقات در کنار هم این سوال جدی را ‏مطرح کرده که چیدمان استانداری ها که در فضای مجازی مطرح شده، کدام هدف را برای رحمانی فضلی و ژنرال سیاسی اصولگرای متبوع ‏او محقق می سازد؟

انتقاد یک مسئول از تشکیل شهرهای هولار، سیمرغ و ارطه!

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران به رسانه ها گفته تشکیل شهرهای جدیدی مانند هولار، سیمرغ و ارطه موجب از دست رفتن زمین های زراعی در مازندران شده است.

براساس این گزارش، درخشان با تأکید بر اینکه طبق قانون، تغییر غیرمجاز کاربری جرم تلقی می‌شود و ما مکلف به برخورد هستیم عنوان می‌کند: هرکسی پشت پرده این قضیه وجود دارد خائن به‌تمام‌معنا است چراکه باعث از بین رفتن سرمایه‌های کشور می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه بهترین اراضی استان در حریم شهرها واقع شده است، روند تبدیل روستاها به شهر و ایجاد شهرهایی مانند هولار، ارطه و یا شهرستان‌های جدید نظیر سیمرغ را سبب از دست دادن سطحی وسیعی از اراضی کشاورزی با بهانه شهر شدن دانست.

خبرنگار: سعید رئیسی

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :