آخرین عناوین

يکشنبه 20 آبان 1397-16:26 کد خبر:63967

به منظور آشنایی و آمادگی در مقابله با خطرات بیولوژیکی:

برگزاری سمینار cbrne با حضور مدیران و کارشناسان بهداشت و درمان استان

کارگاه آموزشی cbrneبا هدف اشنایی گروه های مختلف حوزه سلامت با تهدیدات و خطرات cbrne در تالار کوهستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سمینار cbrne  با حضور مدیران و کارشناسان بهداشت و درمان استان برگزار شد.

کارگاه آموزشی cbrne با هدف اشنایی گروه های مختلف حوزه سلامت با تهدیدات و خطرات cbrne در تالار کوهستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی درباره  اصول پدافند غیرعامل و برنامه های آن در حوزه سلامت ،آمادگی و پاسخ نظام سلامت به حوادث زیستی وتهدیدات حوزه سلامت مباحث لازم ارائه شد.

همچنین تهدیدات شیمیایی و انواع عوامل شیمیایی و تهدیدات پرتوی و مدیریت مخاطرات پرتوی و هسته ای از دیگر مباحثی بود که توسط اساتید در این کارگاه ارائه شد.

در این کارگاه با توجه به افزایش خطرات حملات تروریستی به صورت شیمیایی ، بیولوژیکی، رادیولوژیکی و هسته ای بر لزوم وجود آمادگی های حوزه سلامت در راستای مقابله و پاسخگویی به این مخاطرات مورد تاکید قرار گرفت.

در حاشیه این کارگاه نمایشگاهی از تجهیزات مقابله با تهدیدات cbrne به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است در این کارگاه مدیران شبکه های بهداشت و درمان ، روسای بیمارستانها ، سرپرستان پایگاه های اورژانس و دبیران کمیته های بحران بیمارستانهای استان ودانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور حضور داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :