آخرین عناوین

يکشنبه 20 آبان 1397-17:7 کد خبر:63968

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

باران مهمان اواسط هفته جاری در آسمان مازندران

معاون هواشناسی مازندران گفت: فردا شب تا روز سه‌شنبه باتقویت جریانات شمالی در مناطق غربی استان عمدتا ابری و گاها در برخی ساعت همراه با بارندگی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی اظهار داشت: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به بندرامیرآباد با 21 و بقیه شهرهای ساحلی و جلگه‌ای مناطق مرکزی و شرقی استان بین 19 تا 20 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده و کجور با دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی افزود: آسمان مازندران تا فردا صاف تا نیمه‌ابری در برخی ساعات افزایش ابر داریم و در غرب و ارتفاعات احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: فردا شب تا روز سه‌شنبه باتقویت جریانات شمالی در مناطق غربی استان عمدتا ابری و گاها در برخی ساعت همراه با بارندگی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اسدی اضافه کرد: مناطق مرکزی و شرقی استان نیمه‌ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: بارش‌ها در این مدت به‌صورت پراکنده خواهد بود دمای هوا نیز کاهش نسبی پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: در ارتفاعات گاها آسمان مه‌آلود و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اعلام اینکه روزهای پایانی هفته عمدتا نیمه‌ابری است و در مناطق ابری گاها ابری همراه با بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز جمعه جو پایداری در آسمان مازندران پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه و بعدازظهر فردا به‌تدریج مواج می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :