آخرین عناوین

دوشنبه 21 آبان 1397-10:22 کد خبر:63976

عصر امروز برگزار می‌شود:

جلسه فوق‌العاده شورای شهر نکا با موضوع استفعای شهردار

جلسه اضطراری شورای اسلامی شهر نکا با موضوع بررسی آخرین وضعیت استعفای شهردار عصر امروز در دفتر این شورا برگزار می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، شنیده‌ها حاکی از آن است که شورای اسلامی شهر نکا به منظور تعیین وضعیت استعفای شهردار این شهر قرار است عصر امروز دوشنبه 21 آبان جلسه فوق‌العاده‌ای را با حضور تمامی اعضا برگزار کند.

برهمین اساس نامه ابلاغ و دعوت از اعضا روز گذشته به دست همه اعضای شورای اسلامی شهر نکا رسیده و قرار است در جلسه امروز جزئیات مربوط به استعفای شهردار و بلاتکلیفی شهرداری نکا مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

البته گفته می‌شود پیش از این قرار بر این بود تا این جلسه روز گذشته در دفتر شورای شهر نکا برگزار شود که عدم حضور برخی از اعضا ازجمله دلایل لغو و تأخیر یک روزه در برگزاری آن بوده است.

موضوع استعفای شهردار نکا که از مهرماه امسال آغاز شده و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است سبب شده تا شهرداری این شهر در یک بلاتکلیفی بزرگ حدوداً یک ماهه قرار بگیرد که در این مسیر به نظر می‌رسد برخی سنگ‌اندازی‌ها و مداخلات درکنار شیطنت‌های رسانه‌ای خط‌دهی شده درحال پیچیده‌تر ساختن این ماجرا هستند.

از سوی دیگر عدم تمایل نسبت به برگزاری جلسات شورای شهر برای تعیین تکلیف قطعی در این موضوع از سوی برخی نیز نشان می‌دهد دست‌هایی در پشت پرده جریانات قصد ممانعت از ختم به خیر شدن این موضوع را دارند.

در هر صورت بیش از این ادامه یافتن این موضوع سبب وارد آمدن لطمه‌های بزرگتر به شهر و شهروندان آن شده و از سوی دیگر جایگاه خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر را زیر سوال می‌برد که شورای اسلامی شهر به عنوان تنها مسئول رسیدگی و تعیین وضعیت در این موضوع وظیفه دارد هرچه سریعتر تصمیم درست و به‌صلاح منافع شهر را گرفته و به این وضعیت پایان دهد.

به نظر می‌رسد با برگزاری جلسه اضطراری امروز شورای اسلامی شهر نکا قصد دارد به تعیین تکلیف قطعی این موضوع بپردازد که امید آن می‌رود در پایان این جلسه تصمیمات صحیح و براساس منافع مردم به عنوان خروجی آن به افکار عمومی اعلام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :