آخرین عناوین

دوشنبه 21 آبان 1397-17:9 کد خبر:63984

در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت:

اجرای بیش از 14هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در ساری

مدیر امور آبفاشهری ساری گفت: 14هزار و 700 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی طی شش ماه اول امسال، در این شهر انجام شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر امور آبفاشهری ساری گفت: 14هزار و 700 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی طی شش ماه اول امسال، در این شهر انجام شد.

براساس این گزارش، بهزاد برار زاده ضمن اعلام این خبر افزود: در این مدت به منظور کاهش هدر رفت آب و اندازه گیری دقیق مصرف آب 1176 فقره کنتور خراب تعویض و نسبت به نصب 814 فقره انشعاب آب جدید اقدام شد.

وی، با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال، 5160 متر شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر ساری احداث شد، تصریح کرد: درحال حاضر 23 درصد از مشترکین این شهر شامل 124178 نفر از خدمات فاضلاب بهره مند هستند.

مدیر امور آبفاشهری ساری از استقرار میز خدمت الکترونیکی در امور و ارایه خدمات 22 گانه از طریق پورتال شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران خبر داد و گفت: به منظور کاهش اتلاف وقت مشترکین و تسریع وتسهیل درخواستهای متقاضیان، خدمات مشترکین از طریق دفاتر پیشخوان دولت و به صورت الکترونیکی انجام می شود.

برارزاده، با تاکید بر اینکه مشترکین از مراجعه حضوری به امور خودداری نمایند افزود:  متقاضیان می توانند با در اختیار داشتن کد رهگیری، روند بررسی و نتیجه درخواستهای خود را پیگیری نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :