آخرین عناوین

چهارشنبه 23 آبان 1397-16:21 کد خبر:64032

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خبر داد:

ادامه گرانی در بازار میوه مازندران/ عرضه سیب 15هزار تومانی در بازار

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: بازار میوه مازندران همانند سایر محصولات از قافله گرانی‌ها دور نمانده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بازار میوه مازندران همانند سایر محصولات از قافله گرانی‌ها دور نمانده است.

طی ماه‌های اخیر برای همه ما تجربه شده اگر قصد خرید از بازار میوه را داشته باشیم اگر لیست خرید با مبلغی که برنامه‌ریزی کردیم را مقایسه کنیم می‌بینیم که هیچ مطابقتی ندارد؛ به‌طوری‌که هنگام بازگشت می‌بینیم همان محصولاتی را انتظار داشتیم را خریداری نکردیم و مبالغ بیشتری پرداخت کردیم.

درحالی شاید افزایش قیمت میوه و محصولات کشاورزی در مازندران هستیم که مازندران در تولید محصولات کشاورزی از رتبه خوبی در کشور برخوردار است حتی در تولید برخی محصولات ازجمله مرکبات و برنج جز رتبه‌های اول و دوم است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران ، اظهار کرد:گوجه با قیمت 5 هزار، گلابی 14هزار، گلابی دوشل 8 هزار، انار شیراز 6 تا 7 هزار، سیر 2 هزار و 500، سیب دماوندی 9 هزار، سیب قرمز 7 هزار، پچ 3 هزار و 500، بادمجان، کاهو، کلم سفید  و شلغم 2 هزار و 500، کرفس 2 هزار، فلفل دلمه، خرمالو و لوبیا سبز 5 هزار، کلم قرمز 4 هزار، کدو سبز و فلفل 4 هزار، لبو 3 هزار، لیموترش 7 تا 8هزار، لیمو شیرین 5 هزار و 500، سیب‌زمینی از 2 تا 3 هزار، پیاز  یک‌هزار و 500، یافا 4 هزار، پرتقال تامسون 4 هزار، نارنگی 3 هزار و 500 تا 4 هزار، آناناس دانه‌ای بیش از 30 هزار، کلم بروکلی 6 هزار، کیوی 3 تا 4 هزار، انگور سیاه 9 هزار و موز 12 هزار تومان است.

امیرحسین فخرآوران با اشاره به اینکه شاهد افزایش قیمت سیب در بازار هستیم، اضافه کرد: بارش برف در فروردین ماه امسال تأثیر خود بر محصول سیب گذاشت که حتی در بازار تا 15 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

وی در پایان گفت: بازار میوه و تره‌بار مازندران روزهای جمعه با توجه به فصل برداشت فعال است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :