آخرین عناوین

چهارشنبه 23 آبان 1397-23:15 کد خبر:64038

در دیدار مدیران روابط عمومی شهرداری‌های سمنان و ساری مطرح شد:

ساری مسیر توسعه ساختاری و مرکز امور اداری مازندران

مدیر روابط عمومی شهرداری سمنان گفت: ساری مسیر توسعه ساختاری را به خوبی طی نموده است و در کنار شهری به عنوان مرکز امور اداری به شهری جهت هدف اقامت مسافرین نیز تبدیل شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، علی اکبر بنی اسدی مدیر روابط عمومی شهرداری سمنان، فرشاد صالحیان مسئول واحد سمعی بصری شهرداری سمنان و علیرضا جندقی مدیر عامل سازمان آرامستان این شهرداری ضمن بازدید از پروژه های شهرداری مرکز مازندران، طی نشستی با یاسر رضازاده مدیر روابط عمومی شهرداری ساری به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند.

مدیر روابط عمومی شهرداری سمنان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و با اشاره به توسعه  شهر ساری در سال‌های اخیر اظهار داشت: ساری مسیر توسعه ساختاری را به خوبی طی نموده است و در کنار شهری به عنوان مرکز امور اداری در مازندران به شهری جهت هدف اقامت مسافرین نیز تبدیل شده است.

در ادامه، وی الگوی موفق راه اندازی شورای مدیران روابط عمومی شهرداری های استان مازندران به مدیریت یاسر رضازاده مدیر روابط عمومی شهرداری ساری را مورد توجه قرار داد و افزود: با تجربه ای که در این زمینه به وجود آمده است، شورای روابط عمومی شهرداری های مراکز استان‌های شمالی کشور می‌تواند تشکیل شود.

سپس یاسر رضازاده مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری به تحول علم ارتباطات و ابزار نوین اطلاع رسانی اشاره داشت و گفت:برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی برای همکاران روابط عمومی می تواند راهگشای بهینه‌تر شدن راندمان عمل روابط عمومی باشد و با توجه به اینکه نگارش خبر، امروز از مرزهای مشخص و قالبی، گذشته است در این زمینه نیاز به نگرشی نو داریم که در این خصوص شهرداری ساری در چند مرحله با دعوت از اساتید برجسته کشوری اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی کرده است.

پس از پایان این نشست، مالجو و جندقی مدیران عامل شهرداری های ساری و سمنان با حضور در سازمان بهشت رضا(ع) شهرداری ساری به تبادل نظر پرداخته و جندقی استفاده از تجربیات موثر و موفق سازمان بهشت رضا شهرداری ساری را در دستور کار سازمان متبوع خود قرار داد.

در ادامه، مدیر روابط عمومی شهرداری سمنان با بازدید از خانه خبرنگاران شهرداری ساری، ضمن موثر دانستن این فعالیت رسانه ای شهرداری ساری، اظهار داشت: تجربیات و برنامه ریزی‌های انجام شده در تحقق این امر توسط شهرداری ساری در اختیار شهرداری سمنان قرار گیرد تا شاهد انجام این اقدامات  موثر برای اصحاب رسانه شهر سمنان نیز باشیم.

محسن هدایتی مدیر خانه خبرنگاران شهرداری ساری نیز با تشریح عملکرد شهرداری ساری در  تعامل با اصحاب رسانه گفت: بی تردید این امر محقق نمی شد مگر با همت و نگاه ویژه شهردار ساری که به امر فرهنگ و کرامت شغلی اصحاب رسانه دارد.

شایان ذکر است، بنی اسد مدیر روابط عمومی شهرداری سمنان در بازدید از بوستان ولایت اظهار داشت: این بوستان با در نظر گرفتن خانه های مختلف علوم و موزه ها وداشتن سالن آمفی تاتر روباز یک کارگاه بزرگ فرهنگی بی نظیر است که در عمل شعار فرهنگ همسنگ عمران شهردار ساری را محقق نموده است.

وی در بازدید از زیر گذر فرح آباد و پروژه در دست اقدام زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار و پروژه ابن شهر آشوب ساروی خواستار هماهنگی های لازم جهت بازدید کارشناسان عمران و دفتر فنی شهرداری سمنان شد تا الگوهای موفق روانسازی ترافیک و احیای بافت بومی و سنتی را در دستور کار قرار دهند.

در پایان مقرر شد علاوه بر استمرار دیدارهای مدیران روابط عمومی دو شهرداری، شرایطی برای بازدید شهردار سمنان از پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری ضمن دیدار با شهردار ساری مهیا گردد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :