آخرین عناوین

پنجشنبه 24 آبان 1397-19:3 کد خبر:64061

پایان سریال قطع درختان نارنج در بابلسر

داستان قطعی درختان نارنج به سریالی ادامه‌داری تبدیل شده بود تا جایی‌که به بهانه نبود دید کافی برای واحدهای تجاری، درختان زیادی قطع شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، داستان قطعی درختان نارنج به سریالی ادامه‌داری تبدیل شده بود تا جایی‌که به بهانه نبود دید کافی برای واحدهای تجاری، درختان که مایه سرسبزی و نشاط در جامعه هستند، قطع شدند.

 

بیش از 50 مورد از درختان نارنج سرسبز کهنسال سطح شهر بابلسر با قدمت 50 ساله توسط برخی کسبه سودجو به روش‌های مختلف نابود شدند.

 

داستان قطع درخت در بابلسر از جایی شروع شد که در میدان ساعت یک مجتمع تجاری تازه تأسیس و نوساز برای آغاز فعالیت خود یک درخت نارنج با قدمت 50 ساله جلوی درب ورودی مجتمع که باعث کاهش دید این مجتمع شده بود، گویا با اجازه از شهرداری بابلسر این درخت را قطع کردند.

 

براساس این گزارش،خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی با عنوان «نابودی 50 درخت کهنسال در بابلسر و پاسخ مسؤولان» توانست جلوی این سریال دنباله‌دار را بگیرد و فردی که اقدام به این کار کرد علاوه بر جرایمی که برایش درنظر گرفته شد، اقدام به کاشت نهال در معابر عمومی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بابلسر در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بعد از آن اتفاق برخورد حقوقی با فرد صورت گرفت که خودسرانه و بدون دریافت مجوز مبادرت به این کار کرد که منجر به از بین بردن درخت 50 ساله نارنج شد.

محجوب پروین افزود: جرایمی که برای این فرد درنظر گرفته شده به قوت خود باقی است.

 

وی با تأکید بر اینکه در زمینه بحث محیط زیست به‌صورت جدی برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: مردم و آیندگان حق دارند از مواهب طبیعی برخوردار شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :