آخرین عناوین

پنجشنبه 24 آبان 1397-19:9 کد خبر:64062

برگزاری آیین افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت در ساری

آیین افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساری برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،آیین افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساری برگزار شد.

براساس این گزارش، سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آیین افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجتمع صندوق رفاه وزارت بهداشت در ساری گفت :در دولت تدبیر و امید و با حضور هاشمی در وزارت بهداشت نگاه ویژه ای به ورزش کارکنان در این سطوح مختلف این وزارتخانه شده است.

وی با بیان اینکه جانبازان یادگاران جنگ هستند افزود:برگزاری المپیادها همان نگاه ویژه وزارت بهداشت به ضرورت توجه به سلامت و نشاط کارکنان کارکنان جانباز و معلول است.

وی با اظهار امیدواری اینکه همه ورزشکاران خاطرات خوبی در این المپیاد برای خود ثبت کنند، از تمامی عوامل اجرائی در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی قدردانی کرد.

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۲ آبان ماه به مدت ۸ روز در استان مازندران با حضور بیش از ۶۰۰ ورزشکار از ۳۰ دانشگاه علوم پزشکی در ۶ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :