آخرین عناوین

جمعه 25 آبان 1397-15:17 کد خبر:64079

اقدام عجیب یک عالم در ساری!!

اعتماد به یک عالم حوزوی،رئیس بانک را متضرر کرده است

رئیس یکی از شعبات بانک صادرات مرکز مازندران به علت اعتماد به یک عالم حوزوی،ضرر بزرگی را متحمل شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، یکی از روسای شعبات بانک صادرات در مرکز استان مازندارن با شناخت نسبی که از یک عالم حوزوی داشته است، در شب عید 97 مبلغ 2 میلیون تومان اسکناس نو و تازه جهت ایام عید به ایشان به صورت امانت و حضوری پرداخت نموده بود تا این عالم بعد از ایام تعطیلات عید مبلغ فوق را به رئیس بانک برگرداند، اما این عالم با بدقولی و متعهد نبودن به قول خود، تاکنون نسبت به پرداخت مبلغ فوق اقدامی به عمل نیاورده است.

براساس این گزارش، این عالم از خانواده های معروف و مشهورساری می باشد و با سوء استفاده از موقعیت رفاقت با این رئیس بانک تاکنون مبلغ فوق را پرداخت ننموده و هربار نیز به بهانه های واهی از پرداخت قرض و دِین خود طفره رفته است.

به گزارش خزرتیترخبر، این رئیس بانک با اعلام اینکه بزودی شکایتی را به دادسرای ویژه روحانیت تقدیم خواهد کرد، اظهار داشت: با اقدام این عالم حوزوی، متاسفانه جو بدی در مرکز استان و بین مردم علوی تبار ساری ایجاد شد که برای قشر علمای حوزوی بسیار بد می باشد.

براساس این گزارش،در صورت عدم پرداخت مبلغ فوق به رئیس بانک،در صورت شکایت رئیس بانک و صدور حکم محکومیت این عالم،نام این عالم منتشر خواهد شد و این شکایت نه به خاطر ارزش مادی آن بلکه به خاطر حس بی اعتمادی که این روحانی جوان بوجود آورده است، تنظیم می گردد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :