آخرین عناوین

شنبه 26 آبان 1397-11:31 کد خبر:64099

در نشست مسئولان منابع طبیعی کشور و رییس سازمان سیما و فضای سبز شهرداری ساری مطرح گردید:

تعامل و همکاری در راستای حفظ و احیای پارک جنگلی شهید زارع

در نشست مسئولان منابع طبیعی کشور و منظر و فضای سبز شهرداری، ظرفیت گردشگری پارک جنگلی شهید زارع مورد توجه قرار گرفت و بر لزوم تعامل وهمکاری جهت احیای این پارک جنگلی تاکید شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، نشست هم اندیشی جهت حفظ و احیای پارک جنگلی شهید زارع با حضور افراسیابی مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت منابع طبیعی کشور، مدیر کل دفتر جنگل کاری، پارکها و ذخیره گاه های جنگلی کشور، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران- ساری، مدیر کل دفتر جنگلداری چالوس و زارع رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری،در پارک جنگلی شهید زارع ساری برگزارشد.

در این نشست مسئولان مربوطه ، ضمن بازدید از پارک جنگلی شهید زارع ، اهمیت احیای  این پارک جنگلی را مورد توجه  قرار داده و بر تعامل و همکاری دستگاه های ذیربط مبنی بر برنامه ریزی های جدید بر اساس رعایت اصول فنی - ایمنی  و در راستای حفظ گونه های گیاهی موجود و بهسازی این پارک جنگلی تاکید کردند.

در پایان این نشست ، زارع رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری، آمادگی این سازمان را جهت تعامل، همکاری و اجرای تصیمات اتخاذ شده در راستای حفظ و احیای پارک جنگلی شهید زارع اعلام کرد.

11326

11325

11324

11323

11322

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :