آخرین عناوین

شنبه 26 آبان 1397-12:28 کد خبر:64105

انتقاد تند امام جمعه بابلسر:

برخی تغییر و تحولات در شهرستان اصلاً مناسب نبود!

امام جمعه بابلسر با اشاره به تغییرات صورت گرفته در برخی ادارات، گفت: برخی از تغییر و تحولات در سطوح مختلف شهرستان به ویژه در بحث مدیریت جهاد کشاورزی اصلاً مناسب نبوده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امروز در جلسه شورای اداری بابلسر در سالن اجتماعات مجتمع شهید عظیمی بهزیستی این شهرستان اظهار داشت:یکی از معضلات بابلسر که تا برطرف نشود پیگیر آن خواهم بود بحث اقلیم‌بندی گاز مردم شهرستان است.

وی افزود: اگر اقلیم این شهر چهار بوده چرا در مصرف برق در اقلیم سه قرار دارد،مراجعاتی فراوانی به دفتر صورت می‌گیرد که اغلب مردم اذعان دارند توانایی پرداخت قبض گاز را ندارند.

امام جمعه بابلسر تاکید کرد:به مشکلات مردم باید رسیدگی شود و بزرگ‌ترین رسالت و وظیفه مسئولان رسیدگی به مشکلات مردم است و تا زمانی که این مشکل برطرف نشود پیگیر آن هستم.

قلی‌پور با اشاره به تغییرات صورت گرفته در برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گفت:یکی از وظایف ما حمایت از مدیران لایق و شایسته است.

وی با بیان اینکه بابلسر آزمایشگاه جابه‌جایی مدیران نیست، تصریح کرد:حضور میلیونی گردشگران در شهرستان نیازمند مدیران توانمند و لایق بوده و باید در گزینش افراد دقت شود.

عضو شورای اداری بابلسر با تاکید بر حمایت از مدیران توانمند و لایق تاکید کرد:برخی از تغییر و تحولات در سطوح مختلف شهرستان به ویژه در بحث مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصلاً مناسب نبوده و مدیر اسبق جهاد کشاورزی بابلسر اگر در حد مدیریت سازمان نبوده اما عملکرد وی کمتر از یک مدیریت کل نبوده است.

قلی‌پور با اشاره به حمایت از مدیران لایق و افرادی که با جدیت در حال خدمت‌رسانی به مردم و برطرف کردن مشکلات مردم هستند، تصریح کرد:در عزل و نصب مدیران دخالت نمی‌کنم اما چگونگی جابه‌جایی‌ها در سطح شهرستان و حضور مدیر انقلابی و لایق برای بنده و کل شهرستان مهم و ضروری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :