آخرین عناوین

يکشنبه 27 آبان 1397-16:54 کد خبر:64131

با حضور رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور صورت گرفت:

معارفه رئیس بسیج جامعه پزشکی مازندران

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  و جمعی از مسئولان استانی، رئیس جدید بسیج جامعه پزشکی مازندران معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، مراسم تکریم و معارفه رییس بسیج جامعه پزشکی استان مازندران با حضور رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای ۲۵ استان مازندران و جمعی از مسئولان و اعضای کانون‌های بسیج جامعه پزشکی مازندران برگزار شد.

براساس این گزارش، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جایگاه و تفکر بسیج گفت: بسیج طلایه دار تفکر فرهنگ شهادت و ایثار است و این تفکر باید همواره زنده و پاینده نگاه داشته شود.

وی با بیان این که بسیج باید در همه مسائل سرآمد جامعه باشد اظهار داشت:بسیج یک نهاد با ارزش برای دستیابی به اهداف عالیه دانشگاه است.

رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان این که بسیج جامعه پزشکی برای کشور، به خصوص برای حوزه علوم پزشکی چه در بعد دانش و چه در نظام ارائه خدمات در حوزه سلامت بسیار فرصت مناسب و بزرگی است افزود:باید بسیج جامعه پزشکی در حوزه سلامت به بهترین شکل خدماتش را توسعه دهد.

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای ۲۵ استان مازندران  در این مراسم ضمن تبریک اعیاد پیش رو با بیان اینکه در دفاع مقدس رزمندگان ما از برکت حضور جامعه پزشکی بهره بردند گفت:با ارزش ترین کار در عرصه فرهنگی جامعه پزشکی برگزاری اردوهای جهادی و خدمت به مردم مناطق محروم جامعه است که حضور در این صحنه ها تجلی از  همان ايثار و از خودگذشتگي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مي باشد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات نصرالدین قاضی‌زاده، لزگی به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مازندران معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :