آخرین عناوین

چهارشنبه 30 آبان 1397-9:36 کد خبر:64187

نگرانی روستائیان آمل در زمینه قطعی تلفن:

رئیس مخابرات آمل: به ما اطلاع ندادند!

این روز ها قطعی تلفن و وضعیت نامناسب سرویس‌دهی اینترنت مشکلاتی را برای شهروندان آملی ایجاد کرده، اما رئیس مخابرات شهرستان آمل می گوید: مشکلی در بحث تلفن و اینترنت نداریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، قطعی تلفن و عدم دسترسی به اینترنت مشکلاتی را برای شهروندان شهرستان آمل ایجاد کرده است.

وضعیت نامناسب سرویس‌دهی تلفن ثابت و همراه نگرانی‌های را برای شهروندان آمل به‌دنبال داشته است، به‌گونه‌ای برخی از روستائیان نگران این هستند در زمان بروز مشکلات و حوادث طبیعی امکان ارتباط با دستگاه‌های امدادی را نداشته باشند.

با توجه به پیشرفت روزافزون در بحث رسانه‌ها و همین‌طور ورود آن در زندگی مردم که امری ضروری محسوب می‌شود، لازم است در این زمینه تمهیدات اساسی اندیشیده شود، به این دلیل که امکان ارتباط و همچنین دسترسی به اینترنت در زندگی امروز جزو ضروریات است.

«کاسب‌محله» یکی از روستاهای شهرستان آمل است که به گفته یکی از شهروندان ، یک‌ سوم اهالی روستا در این روستا تلفن ندارند.

رئیس مخابرات شهرستان آمل اظهار کرد: مشکلی در بحث تلفن و اینترنت در شهرستان آمل نداریم.

حمیدرضا سلطانی افزود: امکان دارد در برخی مواقع به‌دلایل سرقت و یا مشکلات و حوادث قطعی ارتباط داشتیم ولی بلافاصله با کمک همکاری سعی می‌کنیم نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

وی با اعلام اینکه تمامی روستاهای آمل مجهز به اینترنت پُرسرعت هستند، تصریح کرد: اگر در مواردی مشکل وجود داشته باشد، یا شهروندان اطلاع ندادند و یا اینکه به‌دلیل سرقت و یا حوادث طبیعی است که خیلی زود مشکل برطرف می‌شود.

رئیس مخابرات آمل خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به‌ویژه مناطق محروم و روستایی است.

بحث مشکلات قطعی تلفن و اینترنت و همچنین ارائه سرویس مناسب به شهروندان جز موضوعاتی بوده که همواره در دستور کار قرار دارد و طی روزهای اخیر ، پیگیری این سوژه را در دستور کار خود قرار داده ایم.

با توجه به شرایطی اقلیمی مازندران به‌ویژه در این فصل از سال لازم است مسئولان نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند تا شاهد نگرانی شهروندان نباشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :