آخرین عناوین

پنجشنبه 1 آذر 1397-17:35 کد خبر:64219

۹ کشته و زخمی بر اثر سه تصادف در جاده‌های هراز و تنکابن

سه تصادف رانندگی در جاده‌های هراز و تنکابن یک نفر کشته شد و ۸ نفر راهی بیمارستان شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، زکریا اشکپور سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: ساعت ۵:۴۲ دقیقه امروز پنج شنبه یکم آذر پی گزارشی مبنی بر سقوط یک دستگاه پژو پارس به دره، ماموران پایگاه اورژانس سقرچی و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه واقع در جاده هراز، منطقه سه راهی چلاو اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف سه خانم ۳۰، ۶۰ و ۷۰ ساله و یک مرد ۶۳ ساله مصدوم شد که بعد از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان آمل انتقال یافتند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: حادثه دوم ساعت ۶:۰۳ دقیقه امروز در منطقه متل قو سلمانشهر، روبروی پمپ بنزین تازه آباد بین یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ و وانت نیسان اتفاق افتاد.

اشکپور افزود: در این تصادف ۴ نفر شامل دو آقا ۳۶، ۶۲ و دو خانم ۲۲، ۵۷ ساله مصدوم شده که حال یک نفر از مصدومان (خانم ۵۷ ساله) وخیم بود که با همکاری ماموران اورژانس سلمانشهر و عباس آباد به بیمارستان شهید رجایی شهرستان تنکابن اعزام شدند.

رمضانزاده جانشین رییس پلیس راه مازندران گفت: ساعت ۸ صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان و کامیونت ایسوزو در جاده دوهزار شهرستان تنکابن، راننده ۱۸ ساله خودروی پیکان به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

وی افزود:علت تصادف انحراف به چپ خودروی سواری پیکان بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :