آخرین عناوین

يکشنبه 11 آذر 1397-9:46 کد خبر:64380

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری عنوان کرد:

کاهش حوادث با آموزش شهروندی و رعایت نکات ایمنی

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ساری از امداد رسانی به 211 حادثه در آبان ماه گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت 288 مورد بازديد ايمني و 3432 نفر ساعت آموزش ایمنی نیز اجرایی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بین الملل شهرداری ساری ، سید حمید هاشمی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری ، از 288 مورد بازديد ايمني و برگزاری  سه هزار و 432 نفر ساعت آموزش طي آبان ماه سال جاري خبر داد و اظهار داشت:اين سازمان طي اين مدت ، از 238 واحد مسكوني ، 15 واحد تجاري و 35 واحد از ادارات و سازمان ها در نقاط مختلف شهر ساري بازديد ايمني به عمل آورد.

هاشمی با اشاره به فعاليت هاي مختلف اداره پيشگيري سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، افزود:صدور 5 گواهي حريق و حادثه و نیز صدور 13 گزارش بررسي علت وقوع حوادث از ديگر اقدامات بخش پيشگيري و كارشناسي سازمان در  ماه گذشته بوده است.

وی ادامه داد:طی آبان ماه سالجاری 3432 نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده که یک هزار و 750 نفر ساعت آن آموزش برون سازمانی و یک هزار و 682 نفر ساعت دیگر آموزش درون سازمانی است.

این مسئول با قدردانی از کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در زمینه برگزارکردن این دوره های آموزشی ، گفت:در این دوره ها ، به 2122 نفر از شهروندان و آتش نشانان  آموزش های عمومی و تخصصی در حوزه های ایمنی و آتش نشانی ارائه شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری خاطر نشان کرد: کاهش حوادث با  آموزش و رعایت نکات ایمنی میسر خواهد شد.

هاشمی در ادامه  امداد رسانی به 211 حادثه در آبان ماه گذشته را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری طی این عملیات ها 67 نفر را از حوادث نجات دادند.

وی با  تاکید به لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان، افزود:بر اساس گزارش کارشناسان این سازمان، بیشترین علت آتش سوزی در ماه گذشته حاصل از برق و مواد جامد سوز با عاملیت انسانی بوده و آتش سوزی بیشتر در معابر و گذرگاه و اماکن مسکونی رویداده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ساری  به عملیات امداد ونجات اشاره کرده و گفت:بیشترین امداد رسانی طی آبان ماه سالجاری نیز در تصادفات جاده ای ، انحراف خودرو ها و حوادث مربوط به آسانسور بوده است.

هاشمی در پایان بر لزوم  حفظ خونسردی در وقوع حادثه تاکید کرده و گفت:شهروندان طی تماس با شماره 125 آتش نشانی، نوع حادثه و آدرس دقیق را اعلام تا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در کمترین زمان نسبت به امداد رسانی اقدام نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :