آخرین عناوین

يکشنبه 11 آذر 1397-11:1 کد خبر:64383

فرماندار نور خبر داد:

پیچ گلندرود جان اهالی نور را تهدید می کند

فرماندار نور با بیان اینکه پیچ گلندرود جان اهالی شهرستان را تهدید می کند خواستار ایمن سازی آن شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، علی شادمان  در مراسم گرامیداشت روز مجلس با اشاره به اهمیت مجلس و اینکه مجلس در راس امور است عنوان کرد:مجلس به فرمایش مقام معظم رهبری، مجلس ویترین ملت و نظام و عصاره و زبان ملت است.

وی افزود:اهمیت مجلس نشانه آن است که ملت در سرنوشت خود سهیم بود و مجلس با ملت سرنوشت آنان را ترسیم می کنند و استقلال مجلس، به معنی جزیره ای عمل کردن نیست زیرا هدف توزیع قدرت خواهد بود.

وی یادآور شد:ملت از مجلس انتظار دارند که پیگیری مطالبات آنان باشد و باید آنچه که به تشخیص و مصلحت نظام و ملت است، عمل شود.

شادمان اظهار داشت:تمامی امورات شهرستان در حست تفاهم بین قوای مختلف با رعایت تفکیک قوا پیگیری می شود و نماینده مجلس تعامل خوبی با دستگاه های مختلف دارد.

فرماندار نور تصریح کرد:در شهرستان نور و در حوزه های مختلف عقب ماندگی جدی داریم و مشکلات جدی چنددهه در این شهرستان خودنمایی می کند و چاره ای نداریم برای رفع مشکلات، تعامل مطلوب با بخش های مختلف داشته باشیم.

وی با اشاره به بازگشایی کمربندی و مشکل 14 ساله آن اظهار داشت:این طرح با تعامل بخش های مختلف اجرایی شد و پیچ گلندرود که جان مردم را تهدید می کند با تعامل مطلوب باید ایمن سازی شود.

فرماندار نور با بیان اینکه دولت در بدترین شرایط اقتصادی قرار دارد گفت:دولت رشد اقتصادی منفی را بهبود بخشید و در شرایط کنونی با جنگی تمام عیار روبرو هستیم و باید از دولت درحال جنگ دفاع و حمایت کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :