آخرین عناوین

يکشنبه 11 آذر 1397-18:30 کد خبر:64392

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ساری خبر داد:

توزیع میوه شب یلدا با نرخ مصوب دولتی

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ساری گفت: در جهت رفاه حال شهروندان توزیع میوه شب یلدا با نرخ مصوب در دستور کار قرار گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، معینی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری ساری تنظیم قیمت فراورده های کشاورزی را از فعالیت های این سازمان دانست و اظهار داشت: حذف واسطه گیری ، خرید میوه از تولیدکنندگان و باغداران ، حمایت از مصرف کنندگان ، جلوگیری از افزایش قیمت میوه، نظارت بر کیفیت فراورده های کشاورزی از دیگر اقداماتی است که سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده های کشاورزی اجرایی کرده است.

وی افزود: در راستای سهولت دسترسی شهروندان برای تامین مایحتاج روزانه ، میوه مورد نیاز شب یلدا با قیمت مصوب و کیفیت مطلوب تهیه و در کانکس های منتخب عرضه میوه و تره بار این سازمان به شهروندان ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری ساری خاطر نشان کرد: نظارت بر نحوه توزیع میوه با قیمت مناسب ، کیفی سازی تولیدات کشاورزی در دستور کار سازمان قرار دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :