آخرین عناوین

سه شنبه 13 آذر 1397-17:7 کد خبر:64434

یک یا علی تا به هدف!!

باید رکورد توسعه مازندران شکسته شود

حال که یک ساروی لایق سکان استانداری را به دست گرفته، اصلاح طلبان ، اصولگرایان و دیگر افراد باید با یک یا علی واقعی حق خود را نسبت به مازندران و ساری ادا نمایند.


خزرتیترخبر: پس از کش و قوس های فراوان و با اتحاد نمایندگان و مسئولان مازندرانی و به خصوص ساروی و همچنین احزاب و گروه ها، پس از 40 سال یک ساروی لایق،سکان استانداری مازندران را به دست گرفت.

احمد حسین زادگان معروف به حاج مجید که در ابتدا از نظر اخلاق و رفتار و سپس از نظر مدیریت زبانزد خاص و عام می باشد توانست پس از سال ها زحمت و تلاش، مزد زحمات خود و حق ساروی ها را بگیرد.

اما قصد از موضوع انتصاب به سمت استانداری مازندران، موضوع کمک و پشتیبانی از این نیروی خاص و توانمند لایق ساروی جهت موفقیت در اهداف وی می باشد.

براساس این گزارش،ساروی ها و دیگر مسئولین استانی که طی چندین سال، آرزوی انتصاب یک ساروی را به سمت استاندار مازندران داشته اند در حال حاضر فارغ از دیدگاه های سیاسی، حزبی و شخصی باید برای رسیدن به هدف نهایی همه که توسعه و پیشرفت و احقاق حق مازندران که همواره معضل این استان بوده است از هرنوع کمک و یاریی که می توانند به این استاندار و تیم وی ارائه نمایند.

مشکلات مازندران و ساری آسیب شناسی شده است و نیاز به صرف وقت مجدد نمی باشد، بلکه حالا باید با راه حل های کوتاه، میان و بلند مدت و تا پایان این دولت حداکثر بهره برداری و گرفتن امتیازهای لازم را از این دولت به عمل آورد.

اکثر اصلاح طلبان ، اصولگرایان ،مستقلین و دیگر افراد با نگرش ها و دیدگاه های خاص حاج مجید را از هر نظر قبول دارند،پس باید با یک یا علی واقعی که در عمل هم نشان دهند و حق خود را به مازندران و ساری ادا نمایند.

حال که مدیر کل صدا و سیمای مازندران هم تغییر کرده و یک نیروی جوان و کارکشته به این مقام رسیده است پس دیگر هیچ بهانه ای برای کم کاری و عدم همراهی استاندار از سوی هر دستگاه و شخصی وجود ندارد.

پس همه با هم

یا علی مدد حاج مجید

یا علی مدد مازندرانی ها

سید جمال علوی: کارشناس و فعال سیاسی

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :