آخرین عناوین

چهارشنبه 14 آذر 1397-10:0 کد خبر:64448

با کمک اعضا هیئت علمی و دانشجویان نیکوکار انجام شد:

آزادی ۳ زندانی مالی در جشن گلریزان کانون دانشجویی خیریه نهال دانشگاه علوم پزشکی مازندران

به همت کانون دانشجویی خیریه نهال دانشگاه علوم پزشکی مازندران مراسم جشن گلریزان در سالن مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) در ساری برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، به همت کانون دانشجویی خیریه نهال دانشگاه علوم پزشکی مازندران مراسم جشن گلریزان در سالن مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) در ساری برگزار شد.

در این مراسم که با حمایت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، حسین رنجبران قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و معاون امور اجتماعی این دانشگاه و نماینده مجمع خیرین استان سخنرانی کردند.

در این جشن که با حضور جمع کثیری از خیرین و رئیس ستاد دیه استان و دانشجویان دانشگاه برگزار شد، ضمن اجرای برنامه های متنوع از جمله استنداپ کمدی با اجرای ابوطالب حسینی، موسیقی و مسابقه دانشجویی، کيک مراسم نيز توسط يکي از نوجوانان مبتلا به سرطان در حال بهبودي و با شور و وجد دانشجويان بريده به مراکز توانبخشي مهرگان اهدا شد.

در پایان با مشارکت اعضا هیئت علمی و دانشجویان نیکوکار در این جشن مبلغ دویست میلیون ریال برای کمک به آزادی سه نفر از زنان سرپرست خانوار مرتکب جرایم مالی غیر به ستاد دیه استان مازندران اهدا کردند.

در پایان غمگسار رئیس ستاد دیه استان مازندران، ضمن تقدیر از عوامل اجرایی برنامه و دانشجویان شرکت کننده در این گلریزان، گفت: نتیجه آزادی زندانیان مذکور به صورت کتبی به دانشگاه اعلام خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :