آخرین عناوین

چهارشنبه 14 آذر 1397-11:19 کد خبر:64449

تجلیل از مدال آوران دانشگاه علوم پزشکی مازندران در المپیاد ورزشی کارکنان جانباز وزارت بهداشت

از جانبازان مدال آور دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت تجلیل شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تقدیر از قهرمانان و مدال آوران جانباز این دانشگاه در در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت گفت: ورزش عامل تندرستي و ايجاد نشاط جسم و روح و همچنين بهبود کارکردهاي اجتماعي کارکنان مي شود.

وی با بیان این که وزارت بهداشت توجه ای ویژه به سلامت کارکنان جانباز و معلول دارد اظهار کرد: با برگزاری مسابقات ورزشی علاوه بر شادابی ورزشکاران و خانواده هایشان ، مردم نیز با کارمندان شادتري روبرو مي شوند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان سخنان خود از همه عوامل اجرایی المپیاد در برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد ورزشی قدردانی کرد.

محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه ورزش تاثیر مستقیمي بر روي روحيه کارکنان دارد گفت : حضور کارمندان در عرصه هاي ورزشي باعث افزايش انگيزه آنها در زندگي شان مي گردد و در نهايت نيز موجب  بهبود روند کاري آنها نيز مي شود.

وی با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی سال های اخیر همواره در میزبانی المپیادهاي مختلف فرهنگي ورزشي کارکنان وزارت بهداشت پيشرو بوده اظهار کرد : اين رويدار بهانه اي است تا بتوان  نشاط و تندرستي  را در میان کارکنان و خانواده های آنان وارد کرد .

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این المپیاد گفت : دانشگاه علوم پزشکی مازندران  با ۲۹ ورزشکار در قالب ۵ تیم در این مسابقات شرکت کرد و در نهایت با کسب ۴ مدای طلا ، ۲ نقره و ۲ برنز  در میان ۳۷ تيم از دانشگاه هاي علوم پزشکي و سازمان هاي تابعه وزارت بهداشت مقام قهرماني را به دست آورد .

در پایان از مدال آوران و جمعی از عوامل اجرایی مسابقات با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

گفتنی است دومین المپیاد ورزش های جانبازان و معلولان وزارت بهداشت با رقابت ۶۰۰ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی فوتسال، شنا، دارت، تیراندازی، شطرنج و تنیس روی میز از ۲۱ آبان در ساري آغاز و در تاريخ ۳۰ آبان ماه سال جاري خاتمه يافت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :