آخرین عناوین

چهارشنبه 14 آذر 1397-21:23 کد خبر:64466

برگزاری مراسم بزرگداشت روز حسابدار در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

مراسم بزرگداشت روز حسابدار با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، مدیران ، حسابداران و کارشناسان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،مراسم بزرگداشت روز حسابدار با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، مدیران ، حسابداران و کارشناسان مدیریت بودجه و مالی این دانشگاه در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن گرامی داشت روز حسابدار عنوان کرد: هدف اصلی دانشگاه تامین سلامت مردم است و حسابداران از جایگاه ویژه ای در به ثمر رسیدن آن برخوردار هستند و آن ها هست که با صیانت از منابع اعتباری و اتخاذ راهکارهای مالی دانشگاه را به سمت موفقیت سوق دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، منابع مالی را مهمترین حوزه بعد از سرمایه انسانی عنوان کرد و افزود: افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، از نظر مسئولیت، حساسیت و دقت و امانتداری، وظایف بسیار سنگینی را بر عهده دارند.

وی گفت:طی پنج سال اخیر اقدامات بسیار گسترده جهت تحول ، توسعه و ارتقاء خدمات در دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام شد بیان کرد: در طی چند سال اخیر شاهد رشد و توسعه دانشگاه در همه‌ی ابعاد بوده ایم به طوریکه بیش از ۵۰۰ پروژه با حدود ۱۹۰ هزار متر مربع به فضاهای بهداشتی درمانی و آموزشی استان اضافه شد و حدود ۱۰۰ هزار متر مربع نیز در دست اجرا است.

وی در ارائه گزارش کوتاهی از گردش مالی دانشگاه با بیان اینکه رشد اعتبارات نیز خوب بوده بیان کرد: در حال حاضر گردش مالی مجموع اعتبارات جاری، عمرانی و ابلاغی دانشگاه، بالغ‌ بر ۱۹۰۰ میلیارد تومان می باشد.

وی افزود: علیرغم همه استرس‌ها و چالش ها توانستیم منابع تخصیص یافته را وصول کنیم و به همین دلیل مدیران بودجه و مالی و جمعی از حسابداران و کارشناسان بودجه و مالی شایسته تقدیر هستند.

پنبه چی به طلب‌های مالی دانشگاه از سازمان‌های بیمه و بدهی که در این مجموعه ایجاد کرده است اشاره نمود و بیان کرد:این مسئله فشار مستقیم به مدیریت‌ها و درنهایت به حسابداران تحمیل می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مطالبات بحق بازنشسته ها به پیگیری مستمر این معاونت و وزارت بهداشت در سطح ملی و سازمان مدیریت کشور جهت حل مشکل آنان اشاره کرد و با بیان اینکه نیاز به همراهی و مساعدت سازمان مدیریت کشور می باشد تا با صدور تخصیص اعتبارات مربوطه براي بازنشستگان وزارت بهداشت همچون ساير دستگاههاي اجرايي، هرچه سريع تر مشکلات اين عزيزان رفع شود.

در پایان از تعدادی از پیشکسوتان و مسئولان و کارشناسان حسابداری به نمایندگی از زحمتکشان این حرفه از جمله آقای جهاندار، مدیر سابق امور مالی دانشگاه؛ تقدیر شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :