آخرین عناوین

يکشنبه 18 آذر 1397-12:5 کد خبر:64518

مدیر جهاد کشاورزی بابل اعلام کرد:

تغییر فعالیت یک سورتینگ به نمایندگی یک شرکت خوروسازی در بابل!

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت:طی بازرسی‌ها، تغییر فعالیت یکی از سورتینگ‌داران به نمایندگی یک شرکت خوروسازی شناسایی شد که گزارش تخلف این واحد به مراکز ذی‌صلاح ارسال شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، سید احمد طاهری طی گفت‌وگویی از بازرسی میدانی 76 واحد سورتینگ در شهرستان بابل خبر داد و گفت: واحدهای متخلف به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

وی با اعلام این خبر افزود: از نیمه دوم مهرماه تا آخر آبان امسال، 76 واحد سورتینگ شهرستان بابل توسط اعضای کارگروه نظارت این شهرستان مورد بازرسی میدانی قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی بابل خاطرنشان کرد: نداشتن کارشناس فنی در رشته باغبانی و یا صنایع غذایی، استفاده از واکس‌های غیرمجاز (چیکو، برتکس و ...)، عدم رعایت ضوابط بهداشتی و فنی و نداشتن مجوز تعدادی از سورتینگ‌های فعال از مهمترین موارد تخلفاتی است که در این بازدیدها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طاهری عنوان کرد: اخذ تعهد کتبی در خصوص جمع آوری تانک رنگ در بعضی از سورتینگ‌ها، معرفی یکی از واحدهای سورتینگ با استفاده رنگ افزایی و برخی از واحدها در استفاده از واکس‌های غیرمجاز و رنگ افزایی به اداره صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات، از جمله مهمترین مواردی است که در این بازرسی‌ها شناسایی و ضمن تذکر به مراکز ذی‌صلاح ارسال شد.

مدیرجهاد کشاورزی بابل از شناسایی تغییر فعالیت یکی از سورتینگ داران دارای مجوز بابل به نمایندگی یک شرکت خودروسازی در بازرسی میدانی از واحدهای سورتینگ‌داران این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: گزارش تخلف این واحد نیز به مدیریت صنایع سازمان متبوع ارسال شد.

بر اساس این گزارش، در مازندران بیش از 400 واحد سورتینگ و بسته‌بندی مجاز و غیر مجاز با ظرفیت بیش از 700 هزار تن وجود دارد که برای حدود 10 هزار و 700 نفر در سورتینگ‌های استان ایجاد اشتغال شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :