آخرین عناوین

چهارشنبه 21 آذر 1397-11:2 کد خبر:64538

با وجود تأکید استاندار بر برگزاری ملاقات‌های مردمی انجام شد:

ترجیح برخی مدیران مازندران برای شرکت در مراسم معارفه به‌جای ملاقات عمومی/اسامی

با وجود تأکید استاندار مازندران بر عدم ترک جلسات ملاقات مردمی، تعدادی از مدیران روز گذشته برای حضور در مراسم تودیع و معارفه، شرکت در این مراسم را به ملاقات مردمی ترجیح دادند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ساعت ۲۲ دوشنبه به اصحاب رسانه اعلام شد، سالن اداره ‌کل هواشناسی مازندران برای برگزاری این مراسم هماهنگ شد هرچند این سالن پاسخگوی این برنامه نبود و تعداد زیادی از مهمان‌ها ایستاده این مراسم را پیگیری کردند.

نکته مهم‌تر این مراسم، برگزاری مراسم معارفه در روز سه‌شنبه‌های ملاقات عمومی بود؛ با توجه به حساسیتی که محمد اسلامی استاندار سابق مازندران در روزهای ملاقات عمومی داشت و برنامه‌های دیدار مردمی‌اش ترک نمی‌شد، حال برگزاری این مراسم آن هم در روز سه‌شنبه تا جای تأمل داد.

اصرار بر برگزاری مراسم معارفه در این روز، با توجه به اینکه استاندار نیز از چند روز گذشته، غیبت دو روزه‌اش را اعلام کرده بود، از ابهامات این برنامه بود.

از طرفی ترک برنامه ملاقات عمومی مدیرکل حمل و نقل و نگهداری راه‌های مازندران، مدیرکل راه‌آهن شمال کشور، مدیرعامل امور شعب بانک مسکن، رئیس شورای ترافیک استان، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرکل هواشناسی، فرماندار جویبار، مدیرکل فرودگاه‌ها، سرپرست معاونت عمرانی استاندار که سخنران این برنامه هم بود، معاون شهرسازی شهردار ساری، رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل استاندارد، رئیس سازمان نظام مهندسی، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری و مدیرکل حوزه استاندار مازندران را نمی‌شد نادیده گرفت که هر مسئول به نوبه خودش قطع به یقین مراجعه‌کنندگانی دارد که در این ادارات سرگردان بودند.

خبرنگار ما ترک جلسه ملاقات عمومی مدیران را به اطلاع رازجویان سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران رساند که رازجویان ضمن تأیید این نقد اظهار کرد: این انتقاد شما به حق بود و مدیران می‌توانستند با برنامه‌ریزی نسبت به برگزاری این مراسم در عصر امروز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برگزاری این مراسم از وزراتخانه انجام شده بود.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران در پاسخ به اینکه خود اسلامی استاندار وقت مازندران هم هیچ‌وقت برنامه‌های ملاقات‌های عمومی‌اش ترک نمی‌شد، گفت: بله اینگونه است و بهتر بود که این برنامه بعد از ظهر برگزار می‌شد.

براساس این گزارش، با توجه به حساسیتی که اسلامی استاندار سابق مازندران و حساسیتی که احمد حسین‌زادگان استاندار جدید مازندران نسبت به برگزاری ملاقات‌های عمومی و تأکید بر رفع مشکل مردم دارند و با توجه به اینکه حتی حسین‌زادگان از دو روز گذشته برنامه سفر خارج از استانش را اطلاع‌رسانی کرده تا مردم پشت درب‌های بسته نمانند، انتظار بود که مدیران استانی این حساسیت را در دستور کارشان قرار می‌دادند و زمینه برگزاری و دیدار ملاقات عمومی را فراهم کنند تا شعارهای مردم‌داری مدیران با حضور در یک برنامه تودیع و معارفه رنگ نبازد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :