آخرین عناوین

پنجشنبه 22 آذر 1397-21:51 کد خبر:64559

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

روز گرم پاییزی در مازندران/ آغاز بارش‌های پراکنده از امشب در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز شاهد هوای گرم پاییزی در مازندران هستیم که از امشب آسمان مازندران ابری به‌تدریج همراه با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی اظهار کرد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری و گلوگاه با 25 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با چهار درجه سانتی‌گراد  زیر صفر بود و دمای هوای ساری در سردترین ساعت  به هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد هوای گرم پاییزی در مازندران هستیم، افزود: در دامنه‌ها و ارتفاعات وزش باد گرم داریم که در برخی مناطق شدید خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه از امشب آسمان مازندران ابری به‌تدریج همراه با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود، اضافه کرد: روز جمعه در مناطق ساحلی  جلگه‌ای و دامنه‌ها نیمه‌ابری  همراه با کاهش دما و گاهی بارندگی و وزش باد و در مناطق سردسیر و کوهستانی همراه با کاهش دما، مه‌آلود و بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

اسدی تصریح کرد:براساس نقشه‌های هواشناسی روز شنبه آسمان مازندران نیمه‌ابری و در بعدازظهر و شب با بارندگی و در ارتفاعات مه‌آلود با بارش پراکنده و روز یک‌شنبه نیز به‌صورت نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران اواخر و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای فعالیت‌های صیادی مناسب نخواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :