آخرین عناوین

جمعه 23 آذر 1397-18:37 کد خبر:64573

در خطبه های نماز جمعه ساری مطرح شد:

انتقاد نماینده ولی فقیه از رابطه و پارتی بازی به جای ضابطه و قانون در ادارات

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از عدم شایسته سالاری در ارادت و نهادها و جایگزین شدن رابطه و پارتی بازی به جای ضابطه و قانون،گفت: این بساطی که امروز در ادارات کشور می بینیم به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان از موضوع عدالت به عنوان یکی از شاخصه های مهم نظام اسلامی یاد کرد و گفت: برقراری عدالت همواره جزء یکی از محوری ترین برنامه های نظام اسلامی مورد توجه بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که در دادگاه الهی هیچ سفارشی پذیرفتنی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: شاید در دنیا بتوان پارتی بازی کرد اما در آخرت، عدالت واقعی اعمال خواهد شد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود از عدم شایسته سالاری در ارادت و نهادها و جایگزین شدن رابطه و پارتی بازی به جای ضابطه و قانون تأکید کرد: این بساطی که امروز در ادارات کشور می بینیم به هیچ عنوان برای ما قابل پذیرش نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از وضع موجود در نهادهای دولتی کشور، خاطرنشان کرد: به راحتی به برخی افراد میلیاردها تومان تسهیلات بانکی می دهند، اما وقتی به مردم عادی می رسند برای پرداخت دو میلیون تومان وام هزاران بهانه می آورند.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که مسئولان به جای مانع تراشی برای مردم به فکر رفع مشکلات آنها باشند، تصریح کرد: این مردم در هم عرصه ها و صحنه ها پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و وظیفه مسؤولان است در جهت تحقق خواسته های به حق آنها تلاش کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی همه توان خود را به کار گرفتند تا ایران را به دوران طاغوت برگردانند که این آرزو را با خود به گور خواهند برد، افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه تهدیدهایی که از سوی دشمنان با آن مواجه است مسیر رشد و پیشرفت را با سرعت ادامه می دهد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با خون های پاک شهدا به جایگاه امروز رسیده و این خون ها فراموش شدنی نیستند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت امنیت این کشور و نظام دینی به خطر بیفتد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توطئه دشمن برای کشورمان اشاره کرد و گفت: این توطئه دشمن با تدبیر و هوشیاری مقام معظم رهبری خنثی شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :