آخرین عناوین

يکشنبه 25 آذر 1397-0:8 کد خبر:64587

دیدار نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل حوزه سلامت شهرستان نور با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندارن، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل حوزه سلامت شهرستان نور با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش،علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سید عباس موسوی رييس دانشگاه علوم پزشکي مازندران در خصوص مسائل مرتبط با حوزه سلامت حوزه انتخابيه بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است در این دیدار که معاونین امور اجتماعی ، درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران و معاون اجرایی معاونت بهداشتي اين دانشگاه و مدير شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور نيز حضور داشتند گفتگو در خصوص پروژه بيمارستان جايگزين شهرستان نور، تخصيص نيروهاي تخصصي و رفع کمبودهاي امکانات و تجهيزات مورد نياز و مشکلات بهداشتي درماني از جمله محورهاي نشست امروز رييس دانشگاه با مسئولان شهرستان نور بود.

نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره دستاوردهای  چشمگیر صورت گرفته در شهرستان نور در طول دوره دولت تدبیر و امید ، ضمن تقدیر از وزیر بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بابت تلاش هایی که براي ارتقاي حوزه سلامت منطقه انجام شد قدر داني کرد و ابراز اميدواري کرد که با توجه به نيازهاي شهرستان ، در حوزه بهداشت و درمان، نگاه ویژه توسط دانشگاه صورت گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :