آخرین عناوین

يکشنبه 25 آذر 1397-9:6 کد خبر:64590

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کامیون حامل بار ۷ میلیاردی قاچاق در مازندران توقیف شد

فرمانده انتظامی مازندران از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال در محور سوادکوه خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و بر برخورد با پدیده شوم قاچاق در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق کالاهای اساسی و لوازم خانگی در محور سوادکوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی استان در محور سوادکوه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند، یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران در اقدامی غافلگیرانه در ساعت 2 بامداد این خودرو را در حال تردد در این محور متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، مقادیر زیادی لوازم خانگی و الکترونیکی از جمله یخچال، انواع وسایل چرم، لاستیک خودرو و وسایل آشپزخانه قاچاق را کشف کنند.

میرفیضی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بیش از هفت میلیارد ریال اعلام شده است، افزود: خودرو کامیون حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق کالا ضربه ای مهلک به بدنه اقتصاد کشور می‌زند و یکی از عوامل مهم معضل بیکاری و تعطیلی کارخانجات تولیدی است، گفت: پلیس در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی با هرگونه قاچاق کالا برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

کشف 2 میلیاردی کالای قاچاق در ساری

حسن مفخمی شهرستانی، جانشین فرماندهی انتظامی مازندران نیز گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و برخورد با پدیده شوم قاچاق، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت بدون مجوز شرکتی در امر خرید و فروش انواع غذا، دارو و البسه حیوانات، موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، شرکت مذکور و افرادی که در پوشش این شرکت در حال فعالیت بودند را شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: ماموران با شناسایی محل فعالیت این شرکت و هماهنگی قضایی با همکاری نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت و اداره دامپزشکی به محل مورد نظر اعزام شدند.

مفخمی، افزود: ماموران در بازرسی از انبار این شرکت تعداد زیادی دارو، البسه و غذای حیوانات بنا بر نظر کارشناسان به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال کشف کردند.

وی گفت: برابر بررسی‌های به عمل آمده مالک شرکت فاقد هرگونه اسناد و مدارک و تاییدیه مراجع ذیصلاح در حوزه فعالیت غذا و داروی حیوانات بوده که این انبار پلمپ و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :