آخرین عناوین

يکشنبه 25 آذر 1397-13:26 کد خبر:64594

تازه ترین شنیده ها از شورای شهر بابل:

عضو سابق شورای شهر بابل بازداشت شد

براساس تازه ترین خبرها، عضو سابق شورای شهر بابل و از آزادگان دوران دفاع مقدس بازداشت شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بابل نوین، محمدحسین منصف رزمنده، جانباز و آزاده دوران دفاع‌مقدس توسط دادستانی بابل بازداشت شد.

طبق اخبار منتشره در فضای مجازی منصف رئیس سابق کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بابل به درخواست دادستان این شهر جهت پاره‌ای از توضیحات به دادستانی احضار و سپس دستور بازداشت نامبرده صادر شد.

آنچه از شواهد و مطالب منتشره در فضای مجازی بر می‌آید این نویسنده و روایتگر حوزه دفاع‌مقدس که دارای تحصیلات دانشگاهی در حوزه علوم سیاسی است با اعتراض به برخی از مشکلات بابل و مسئولیت افراد در مناسب مختلف این شهرستان از دریچه طنز با روایتی به نام “شهر تخیلی بابولستان” در کانال شخصی خود(تلنگر) جهت پاره‌ای توضیحات و انتشار برخی دیگر از اخبار در فضای مجازی شنبه ۲۴ آذرماه به ساختمان دادگستری بابل دعوت شده بود.

از سوابق این فعال اجتماعی می‌توان به هفت سال اسارت در زندان‌های رژیم بعثی، تالیف کتاب “شب موصل“، عضویت در شورای اسلامی شهر بابل و ریاست کمیسیون فرهنگی این شورا، ریاست موسسه فرهنگی حماسه هشت با رویکرد پژوهشی، تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی اشاره کرد.

در سوابق و فعالیت‌های اجتماعی این رزمنده دوران دفاع‌مقدس می‌توان به انتقاد شدید نامبرده از عملکرد شهردار و برخی از اعضای شورای شهر دوره چهارم با نگاه عدالتخواهانه در محوطه شهرداری این شهر اشاره کرد که با استقبال مردمی و انعکاس رسانه‌ای مواجه و با شکایت برخی از این افراد در همان سال نیز توسط دادستانی وقت بازداشت شد.

گفتنی است پایگاه خبری ما بر اساس رسالت خبری خود این مطلب را منتشر کرده و به‌دور از هرگونه پیش‌داوری اعلام می‌دارد باید منتظر بود تا مراجع قضایی اطلاعات کامل در این زمینه را ارائه و حق پاسخگویی برای دادستانی محترم این شهرستان و محمدحسین منصف در جای خود محفوظ می‌باشد و آماده انتشار اطلاعات کامل‌تر جهت تنویر افکار عمومی در این زمینه است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :