آخرین عناوین

يکشنبه 25 آذر 1397-14:25 کد خبر:64599

اصلاح و توسعه بیش از 19500 متر شبکه آبرسانی در امور آبفای نور و رویان

مدیر امور آبفاشهری نور و رویان از اصلاح و توسعه 19 هزار و 970 متر شبکه آبرسانی طی سال گذشته در این امور خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، یحیی پور به تشریح فعالیتهای این امور در سال گذشته پرداخت و گفت: در این مدت چاه آب شرب خشت سر با آبدهی 20 لیتر در ثانیه حفر و تجهیز و پکیج کنترل کیفی راه اندازی شد.

وی، با اشاره به 7640 متر اصلاح و 5570 متر توسعه شبکه آبرسانی در این امور افزود: یک دستگاه دیزل ژنراتور به قدرت 128کیلو ولت آمپر برای چاه شماره یک چمستان خریداری و عملیات احداث ساختمان اداری این شهر به مساحت 280 مترمربع آغاز شد.

مدیر امور آبفاشهری نور و رویان، با اشاره به واگذاری 882 انشعاب آب، رفع 863 مورد اتفاقات در بخش تاسیسات آبرسانی و مهندسی مجدد 2 حلقه چاه آب شرب، بیان داشت:  6 هزار متر مکعب مخازن آبرسانی این امور شست و شو و نسبت به نصب دوربین مدار بسته  و هوشمندسازی تاسیسات سلیاکتی و ساختمان اداری نور اقدام شد.

یحیی پور، به انجام دوره ای آزمایشهای کنترل کیفی آب اشاره و تصریح کرد: 7393  مورد آزمایش کلرسنجی، 625 مورد میکروبی و 79 مورد آزمایش شیمیایی آب در سال گذشته انجام شد.

وی، در بخش دیگری از سخنانش به بیان اهم فعالیتهای انجام شده در امور نور و رویان طی شش ماه اول امسال پرداخت و گفت: در این مدت 3920 متر اصلاح شبکه و 2840 متر توسعه شبکه آبرسانی انجام و مطالعات مرحله اول تله متری تاسیسات آبرسانی به اتمام رسید.

یحیی پور، به احداث 1400 متر خط انتقال آبرسانی محور کمربندی نور به رویان، بازنگری مجدد مطالعات طرح فاضلاب شهرهای نور، رویان و الحاق ایزدشهر به آن و پیگیری برای اخذ ردیف اجرایی در شش ماه اول امسال اشاره و تصریح کرد: تجهیز چاه شماره 3 پارک جنگلی به دیزل ژنراتور، پیگیری ادامه عملیات اجرایی احداث خط انتقال آبرسانی محور کمربندی نور به رویان به طول 4800 متر، حفر چاه آب شرب چمستان و اسپی کلا را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت عنوان  کرد.

وی، با بیان اینکه 527 فقره انشعاب آب واگذار، 456 مورد اتفاقات تاسیسات آبرسانی برطرف و 2 چاه تامین کننده آب شرب مشترکین مهندسی مجدد شد، گفت: 3696 مورد آزمایش کلرسنجی، 312 مورد آزمایش میکروبی  و 40 مورد آزمایش شیمیایی از آب شرب در شش ماه اول امسال به عمل آمد.

مدیر امور آبفاشهری نور و رویان، به اهم اقدامات درحال اجرا طی نیمه دوم امسال اشاره کرد و افزود: 4800 متر لوله گذاری خط انتقال آبرسانی محور کمربندی نور به رویان، تجهیز چاه جایگزین آب شرب شماره 6 اسپی کلا  با آبدهی 22 لیتر در ثانیه و  جوربند شهر چمستان با آبدهی 5 لیتر در ثانیه ، اتمام عملیات احداث ساختمان اداری چمستان  تا پایان امسال در دستور کار قرار دارد.

وی، از ادامه اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به طول 5500 متر تا پایان امسال خبر داد و اظهار داشت: تا پایان امسال،350 فقره انشعاب آب واگذار، میز خدمت الکترونیکی در امور اجرا، نمایشگاه نقاشی و جشنواره جشن آب در مدارس شهرستان برگزار و اقدامات لازم برای تهیه زمین به منظور ساخت مخزن 7 و 1 هزار مترمکعبی در شهرهای ایزدشهر و بلده انجام می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :