آخرین عناوین

دوشنبه 26 آذر 1397-14:12 کد خبر:64612

در سایه اظهار بی‌اطلاعی مدیرکل کار مازندران:

تایید واگذاری کارخانه چوب و کاغذ مازندران

در حالی که مدیرکل کار مازندران از واگذاری شرکت چوب و کاغذ اظهار بی‌اطلاعی کرده، مدیرکل بازرسی استان،خبر واگذاری شرکت چوب و کاغذ مازندران را تأیید کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بحث واگذاری کارخانه بزرگ چوب و کاغذ مازندران این روزها به یکی از مباحث جدی در حوزه رسانه‌ و محافل کارگری استان تبدیل شده است.

واحد تولیدی که بخش اعظمی از کاغذ مورد نیاز کشور را با استفاده از ظرفیت چوب‌های جنگلی مازندران تأمین می‌کند.

خبر واگذاری این واحد تولیدی بزرگ در سطح رسانه‌های مازندران مطرح شده که پس از پرس و جوی خبرنگار ما از کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است که این موضوع صحت ندارد.

اصغری اظهار کرد: این شایعات را ما هم شنیدیم اما صحت ندارد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بحث مشخصی در این ارتباط وجود ندارد، گفت: نیروهای حراست سازمان با حضور در کارخانه، این موضوع را رد کردند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران در پاسخ به این سؤال که دلیل مطرح شدن این شایعات را چه چیز می‌تواند باشد، بیان کرد: در اصل ۴۴ و واگذاری‌ها مباحثی مطرح می‌شود که در ارتباط با کارخانه نکا چوب و فریم این موارد مطرح شده است.

این مسئول گفت: کارخانه چوب فریم هنوز واگذار نشده و اگر مباحثی مطرح شود شورای اسلامی کار این سازمان را در جریان قرار می‌دهد و در حال حاضر صحت ندارد.

این اظهارات کامران اصغری در حالی مطرح شد که جواد اسدی مدیرکل بازرسی مازندران در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: این مجموعه با وجود اینکه وضعیت مناسبی ندارد، در شرف واگذاری است.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که در حین واگذاری آسیب‌های اجتماعی متوجه استان مازندران نشود، این مجموعه در استان مازندران فعالیت دارد ولی تصمیمات برای واگذاری در مرکز انجام می‌شود و در جریان واگذاری باید ملاحظات استانی در نظر گرفته شود.

براساس این گزارش، خارج از این موضوعات این روزها مزایده فروش اموال کارخانه چوب و کاغذ مازندران هم دست به دست در رسانه‌ها می‌چرخد.

شرکت چوب و کاغذ مازندران در اطلاعیه خبر از برگزاری آگهی مزایده عمومی را داده که این موضوع حساسیت‌های رسانه‌ای را به‌دنبال داشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :