آخرین عناوین

شنبه 1 دی 1397-19:15 کد خبر:64686

انتقاد تند امام جمعه بابل:

خیانت‌ها‌و زیاده‌طلبی‌های برخی نمایندگان مجلس خجالت‌آور است

امام جمعه بابل گفت: خیانت‌ها‌ و زیاده‌طلبی‌های برخی نمایندگان مجلس خجالت‌آور است، دست به دست شدن فیلم یکی از نمایندگان زیاده‌خواه در سطح کشور موجب رسوایی شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز،حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه های امروز نمازعبادی سیاسی جمعه مردم بابل با اشاره به برکات این فریضه الهی اظهار داشت: نمازجمعه مایه کورشدن چشم دشمنان اسلام را فراهم می‌کند و شکوه، عزت و عظمت به امت اسلامی می‌بخشد.

وی افزود: امسال چهلمین سال انقلاب اسلامی است، عدد چهل نشان‌دهنده پختگی انقلاب و ابدا نشان‌دهنده پیری آن نیست.

امام‌جمعه بابل ادامه داد: انقلاب در ۴۰ سالگی خود بعد از گذشتن فراز و نشیب و کسب تجربیات زیاد به کارآمدی، شکوه و عظمت می‌رسد، تمام همت دشمنان این است که انقلاب در چهلمین سال خود به بحران دچار شود و به جشن ۴۰ سالگی خود نرسد.

این مسئول تصریح کرد: به‌کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران اسلامی جشن بزرگ۴۰ سالگی خود را باشکوه برگزار می‌کند، از اولین روزهای انقلاب دشمنان ما بر نزدیک بودن سقوط انقلاب تاکید می‌کردند اما به‌رغم همه توطئه‌ها انقلاب هرروز تنومندتر شد و امروز به ۴۰ سالگی خود رسیده است.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: این روزها با فشار اقتصادی در کشور نگرانی‌هایی وجود دارد و آنچه که در عرصه اقتصادی می‌بینیم جهش شدید قیمت‌ها از چند ما قبل تاکنون است که زندگی مردم را تحت فشار قرار داده است که باید جدا فکری برای آن کرد.  

وی افزود: برخی‌ها بیان می‌کنند که عناصر فتنه‌گر سال۸۸ درصدد هستند با فتنه اقتصادی مردم را تحت فشارقرار دهند هر چند من آن را بدبینامه می‌دانم اما باید به این نگرانی‌ها با تدبیر درست و حل مشکلات اقتصادی توسط دولت و مجلس پاسخ داده شود.

خطیب جمعه بابل اذعان کرد: بخشی از این مسائل اقتصادی ناشی از قاچاق کالا در کشور است چگونه یک خبرنگار با دوربین ساده خود لوله‌های زیاد قاچاق سوخت را در سواحل کشف می‌کند اما مسئولان امر این‌ها را نمی‌بینند، چگونه قاچاق دام‌ها موجب خروج گوشت و دام از کشور و سبب گرانی گوشت در کشور شده است.

روحانی ادامه داد: دشمنان با بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت دنبال فضای ناامیدکننده در کشور هستند، این بی‌تدبیری‌ها هیچ توجیهی ندارد و باید مسئولان مرحمی بر دردهای اقتصادی بگذارند و مشکلات را از پیش پای مردم بردارند.

وی با اشاره به جایگاه مجلس و مجلس‌نشینان اظهار کرد: به فرموده امام راحل "مجلس شورای اسلامی عصاره فضایل ملت و برآمده از الله‌اکبر مردم است" دست به دست شدن فیلم یکی از نمایندگان زیاده‌خواه در سطح کشور موجب رسوایی این دسته از نمایندگان شد، خدا می‌داند چه صحنه‌هایی هست که دوربین پروردگار می‌گیرد اما خدا آبروی آن‌ها را حفظ می‌کند.

امام‌جمعه بابل یادآور شد: خیانت‌ها‌ و زیاده‌طلبی‌های برخی نمایندگان مجلس خجالت‌آور است، در مجلسی که سعی می‌شود نسبت به سازمان‌ها بر اساس حق خودش تحقیق‌ و تفحص کند، ریاست مجلس شجاعت به‌ خرج دهد و گروهی برای تحقیق‌ و تفحص رفتار نمایندگان با رای نمایندگان تشکیل شود تا وضعیت نمایندگان با معیارهای تعیین شده امام راحل برای مجلس تطبیق داده شود، البته نمایندگان خدوم هم وجود دارند.

این مسئول با اشاره به مسائل سیاسی روز اذعان کرد: خبرهای خوشی از منطقه غرب آسیا به‌گوش می‌رسد، این خبرهای خوش ثمره مقاومت است، رئیس‌جمهور بدبخت و بیچاره آمریکا با هفت هزار نیروی نظامی عقب‌نشینی می‌کند، ترامپ خفت را به‌جان خرید و سربازان آمریکایی تدریجا به پادگان‌های خود بر می‌گردند.

حجت‌الاسلام روحانی افزود: کشورهای عربی آرام‌آرام دنبال ایجاد روابط با نظام سوریه هستند، دولت سودان که امروز نیروهای نظامیش در قالب مزدوران سعودی در یمن می‌جنگند با هیاتی عالی رتبه وارد سوریه شد و مذاکرات سوئد در واقع پیروزی برای مقاومت یمن بود، آل‌سعود و اتحاد عبری، عربی و غربی که فکر می‌کردند ظرف چهار هفته انصارالله را نابود می‌کنند پیروز نشدند و این جنگ تحمیلی علیه انصارالله و مردم یمن چهار سال طول کشید.

وی ادامه داد: به‌رغم همه فشارهای سنگین و جنایت‌های بی‌شماری که علیه مردم یمن فراهم شد، دشمنان انصارالله را به رسمیت شناختند، این ثمرات و برکات مقاومت است.

خطیب جمعه بابل در پایان گفت: شب یلدا را برای نشر و تبیین ارزش‌های بزرگ الهی که از جمله آن صله‌رحم است، استفاده کنید، نزد بزرگترهای خود بروید و صله‌رحم را احیا کنید، این فرصت‌های خوب و سنت‌های ارزشمند را تقویت کنید تا زمینه استحکام درونی جامعه ما فراهم شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :