آخرین عناوین

شنبه 1 دی 1397-21:1 کد خبر:64690

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد:

منطقه آزاد در مازندران با اختلافات به نتیجه نمی رسد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای ایجاد منطقه آزاد در استان شاهد اختلاف و تفرقه هستیم و با این مسائل به نتیجه نمی رسیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، آیت الله نورالله طبرسی صبح شنبه در دیدار با رئیس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با بیان اینکه باید بتوانیم از ظرفیت کشورهای حاشیه دریای خزر برای توسعه مناسبات در استان استفاده کنیم گفت: فراهم شدن زیرساخت ها مستلزم برنامه ریزی و رفع موانع است.

وی باتاکید بر توجه به بسته بندی تولیدات برای صادرات محصولات یادآور شد: مسئولان نمایندگی وزارت خارجه نیز باید زیرساخت ها و شرایط را برای توسعه مناسبات فراهم کنند.

آیت الله طبرسی همچنین بر ساخت هتل های مناسب در کنار سواحل برای توسعه گردشگری در استان تاکید کرد و افزود: برای توسعه گردشگری باید علاوه برایجاد جاذبه، تبلیغات مناسب نیز داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به جاذبه های مختلف و متنوع نظیر دریا، جنگل، مرز آبی و غیره در استان اظهار داشت: مازندران از نظر تنوع یک کشور محسوب می شود ولی به دلیل تفرقه ها و اختلافات، پیشرفت مناسبی نداشته است.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان اصفهان برای پیگیری مطالبات مردمی دسته جمعی استعفا کرده بودند ادامه داد: درحالی که در استان مازندران برای ایجاد منطقه آزاد در امیرآباد شاهد تفرقه و اختلاف هستیم و اگر با یکدیگر هماهنگ باشیم به نتیجه می رسیم.

آیت الله طبرسی با عنوان اینکه وزارت خارجه باید تسهیل گری برای توسعه مناسبات و تجارت داشته باشد تصریح کرد: وزارت خارجه باید به مسئولان در حوزه های صادرات و واردات برنامه ریزی داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :