آخرین عناوین

يکشنبه 2 دی 1397-18:22 کد خبر:64713

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در اداره کل صدا و سیمای مرکز مازندران با مدیر کل این رسانه دیدار کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندارن، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، با حضور در اداره کل صدا و سیمای مرکز مازندران ، با ابراهیمی مدیر کل این رسانه دیدار کرد.

هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در این دیدار ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، صدا و سیما را خانه ی دوم مسئولین این دانشگاه عنوان کرد .

وی اهمیت سلامت افزود : صدا و سیما در خدمت نظام سلامت است و رسالت ما در این زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم  است.

ابراهیمی به اقدامات مهم صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان در استان مازندران اشاره کرد و گفت: باید به این خدمات گسترده که با محوریت هاشمی وزیر بهداشت انجام شد باید نگاه ویژه ای شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در این دیدار آمادگی این مرکز را برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مازندران  برای تولید و پخش برنامه های حوزه سلامت اعلام کرد و خواستار عقدتفاهم نامه در این زمینه شد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در دیدار ، ضمن تبریک تصدی مسئولیت جدید ، با اشاره به گستردگی حوزه سلامت افزود: مهم این است که ریل گذاری درستی در راستای ارتقاء سلامت جامعه صورت گيرد و انشاالله که با همکاري و تعامل يکديگر کارهاي خوبي انجام شود.

موسوی گفت: لازمه ارتقاء فرهنگ بهداشتی در حوزه پیشگیری بیماری ها و تغییر سبک زندگی مردم ، فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و افزایش سواد جامعه است و قطعا رسانه ها و صدا و سیما نقش مهمی را بعهده دارند و از پیشنهاد عقد تفاهم نامه مشترک استقبال می کنیم.

گفتنی است در این دیدار جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران موسوی را همراهی می کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :