آخرین عناوین

دوشنبه 3 دی 1397-10:47 کد خبر:64724

جاده مرگبار گهرباران را دریابید:

نقاط حادثه‌خیز جاده گهرباران مجهز به روشنایی می‌شود

جاده مرگبار گهرباران که سالهای اخیر به واسطه حوادث ناگوار به پرحادثه‌خیزترین جاده در کشور تبدیل شده است، این روزها مسئولان را بر آن داشت تا مشکلات نقاط حادثه‌خیر این جاده را برطرف کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، جاده مرگبار گهرباران شهرستان میاندورود که سالهای اخیر به واسطه حوادث ناگوار و از دست دادن جان چندین نفر در این محور به پرحادثه‌خیزترین جاده در کشور تبدیل شده است، این روزها مسئولان راهداری استان را بر آن داشت تا نقاط حادثه‌خیر این جاده پُرخطر را با نصب روشنایی و تعریض استاندارد جاده برطرف کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با توجه به حادثه‌خیر بودن محور مرگبار گهرباران بر استانداردسازی و اصلاح نقاط حادثه‌خیر این جاده توسط معاونت راهداری این اداره‌کل تاکید کرد که خبر آن با عنوان «دستور مدیرکل راهداری مازندران بر اصلاح نقاط حادثه‌خیر محور گهرباران» منتشر شد که عباسعلی نجفی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از پیگیری‌ها و آغاز مراحل برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز این محور خبر داد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه هر محوری تعریف خاص خود را دارد، گفت: جاده گهرباران محور فرعی است و با توجه به نوع راه برخی از استانداردهای خود را دارد.

عباسعلی نجفی با اشاره به شرایط و ضوابط ارتقا جاده گهرباران از محور اصلی به فرعی، افزود: برای ارتقاع جاده گهرباران از محور فرعی به اصلی اداره راه و شهرسازی تصمیم‌گیری کند.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی تعریض بخشی از محور گهرباران را انجام داد، تصریح کرد: تاکنون از چهارراه ورکلا به سمت سه‌راهی باغ‌وحش تعریض صورت گرفته است و از سه‌راهی باغ‌وحش به سمت دریا در حال انجام است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه نصب روشنایی در محورهای کوهستانی، برف‌گیر و مه‌گیر ضرورت دارد اما در نقاط حادثه‌خیز به‌صورت نقطه‌ای روشنایی نصب می‌شود، اظهار کرد: با توجه به وجود بریدگی‌ها و حوادث متعدد در این جاده به‌صورت نقطه‌ای روشنایی و چراغ‌های چشمک‌زن نصب می‌شود.

نجفی از ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیر محور گهرباران شهرستان میاندورد خبر داد و گفت: چند نقطه از محور گهرباران تاکنون روشنایی نصب شده است که برای روزهای جاری نقاط دیگر شناسایی و روشنایی نصب می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :