آخرین عناوین

دوشنبه 3 دی 1397-11:38 کد خبر:64728

معاون پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

انهدام باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در مازندران/ 8 هزار لیتر گازوئیل و 41 تن برنج قاچاق کشف شد

معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران از انهدام یک باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدجعفر ساداتی اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در حمایت از کالای ایرانی طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا درآمد.

وی از انهدام یک باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان در این مدت خبر داد و افزود: در این زمینه 58هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق ،8 هزار لیتر گازوئیل ، 15 تن عدس 41 تن برنج و 26 هزار و 700 عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز از قاچاقچیان کشف شد .

معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در مجموع بیش از 56 میلیارد و 973 میلیون و 428 هزار ریال عنوان کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا است، گفت: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل‌گرایی، مصرف‌زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است .

ساداتی در پایان با اعلام اینکه قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواستار شد، برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :