آخرین عناوین

سه شنبه 4 دی 1397-23:1 کد خبر:64766

فرمانده انتظامی بابل خبر داد:

۱۱ تن برنج مخلوط ایرانی و خارجی در بابل کشف شد

فرمانده انتظامی بابل از کشف ۱۱ و نیم تن برنج مخلوط ایرانی و خارجی در یکی از فروشگاه های برنج در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، سید محسن جعفری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه برنج مخلوط ایرانی با برنج خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه های برنج در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی متهم شدند.

جعفری، خاطرنشان کرد:پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از واحد صنفی نامبرده مخلوطی از ۵ تن برنج خارجی قاچاق ،یک تن برنج لاشه، و ۵ تن برنج ایرانی مخلوط درجه ۱ و ۲ که متهم قصدعرضه آن را داشت، کشف شد.

وی از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: واحد صنفی مذکور پلمپ و برنج مخلوط کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه با اشاره به این که، خرید و عرضه کالای قاچاق ضربه به اقتصاد کشور و عاملی برای رونق بیکاری و تعطیلی کارخانجات تولیدی داخلی است، از شهروندان خواست: ضمن خودداری از خرید محصولات خارجی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، در صورت شناسایی سودجویان کالا و ارز، مراتب را به مراجع انتظامی و قضائی اعلام دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :