آخرین عناوین

چهارشنبه 5 دی 1397-9:54 کد خبر:64770

واکنش رئیس کل دادگستری به اظهارات زیست‌محیطی نماینده فریدونکنار:

کوتاه نمی‌آییم/جمع‌آوری 2 هزار تور شکار غیرقانونی در فریدونکنار

رئیس کل دادگستری مازندران درباره جمع‌آوری دام‌های هوایی شکار پرندگان در فریدونکنار گفت: به همان شدتی که از گذشته شروع کردیم همچنان ادامه دارد و تا نتیجه مناسب دریافت نکردیم کوتاه نمی‌آییم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد درباره آخرین تصمیم برای جمع‌آوری دام‌های هوایی در فریدونکنار و اقدامات انجام شده، اظهار کرد: در سال جاری بهترین اقدامات برای جلوگیری از شکار پرندگان صحرایی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: به همان شدتی که از گذشته شروع کردیم همچنان ادامه دارد و تا نتیجه مناسب دریافت نکردیم کوتاه نمی‌آییم.

رئیس کل دادگستری مازندران در پاسخ به این سوال که یک طرح ویژه‌ای برای مقابله با برخی شکارچیان متخلف در دستور کار قرار گرفته بود، الان در چه مرحله ای است، افزود: این طرح انجام شده و حدود 2 هزار تور غیر قانونی در فریدونکنار جمع‌آوری شده است.

این مسئول اضافه کرد: مردم و برخی شکارچی‌های متخلف بدانند که ادامه این کار به خیر و صلاح نیست.

تقوی‌فرد درباره برخی مخالفت‌های مقامات محلی نسبت به جمع‌آوری دام‌های غیر مجاز گفت: مخالفت مقامات محلی تاثیری در جدیدت اقدامات دادگستری ندارد.

وی درباره اظهارات اخیر نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما آقای نانواکناری را دوست داریم ولی خلافی صورت بگیرد دوست نداریم.

براساس این گزارش؛ ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه به یکی از خبرگزاری‌های استان مازندران درباره شکار پرندگان، اظهار کرد: رئیس سازمان محیط زیست و مدیرکل استان اطلاعات کافی در ارتباط با منطقه فریدونکنار ندارند.

نانواکناری مقامات محلی فریدونکنار را حامی بقای پرندگان عنوان کرد و افزود: تصمیمات محیط زیست باعث نابودی این پرندگان می‌شود.

وی از رئیس سازمان محیط زیست کشور و مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران تضمین خواست که با اقدامات خودشان بقای پرندگان طی یکسال را فراهم کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :